بهینه سازی وب سایت برای گوگل (سئو seo)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل
چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۹ ق.ظ

بهینه سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت
بهینه سازی وب سایت - روش هایی با هدف بهبود منابع اینترنتی ، به گونه ای که موتور جستجو هنگام افزایش نتایج در نتایج و TOP از منابع پشتیبانی کند.
برای رسیدن به این هدف ، باید به الگوریتم های جستجو اعتماد کنید و مرتباً در سایت کار کنید.

سفید ، خاکستری یا سیاه؟
بسته به اینکه وب مستر هنگام کار روی منابع از چه روشی استفاده می کند ، می توانید سایت را به صورت سفید ، خاکستری و سیاه بهینه کنید.

بهینه سازی سیاه با روش های غیرقانونی نشان داده می شود ، در واقع مدیر وب سعی دارد الگوریتم های موتور جستجو را دستکاری کند. بهینه ساز خاکستری از روشهای حل نشده نظری استفاده می کند. سایت های پردازش شده با استفاده از روش های SEO یا خاکستری سیاه و سفید اغلب تحت تحریم یا فیلتر موتورهای جستجو قرار می گیرند.

بهینه سازی سفید قابل قبول ترین نوع بهینه سازی است که روش های آن نه تنها در رفع نیازهای روبات های جستجو بلکه برای کاربران عادی نیز در نظر گرفته شده است.

بهینه سازی داخلی
بهینه سازی داخلی شامل کار با محتوای منبع است ، به عنوان مثال ، قرار دادن متون اصلی ، ایجاد نقشه سایت و منوی آن ، پر کردن صحیح عنوان ، توضیحات و کلمات کلیدی ، کار با کلمات کلیدی. مورد دوم شامل چیدمان هسته معنایی و ترتیب ارگانیک عبارات کلیدی در سایت است. پیوند صفحه همچنین برای بهینه سازی داخلی اعمال می شود.

بهینه سازی خارجی
با بهینه سازی خارجی ، مدیر وب سعی می کند پیوندهای خارجی را به سایت خود بدست آورد. بسته به نوع بهینه سازی ، امکان جمع آوری پیوندها نیز متفاوت است. افزایش شدید تعداد توده لینک در یک سایت ، به خصوص اگر سایت جوان باشد ، می تواند منجر به تحریم شود ، به اصطلاح انفجار مرجع

بطور مداوم الگوریتم های موتور جستجو را با سیستم کنترل بیشتر و سختگیرانه تر خود بر روش های بهینه سازی سیاه SEO سیاه تغییر می دهند و پیچیده تر می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۰
سئو سایت

seo

سئو

نظرات  (۱)

۰۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۰ سئو وردپرس وبکیما

بهترین آموزش های سئو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی