بهینه سازی وب سایت برای گوگل (سئو seo)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل
چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹ ق.ظ

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو
از ویکی پدیا ، دائرyclالمعارف رایگان
نسخه فعلی این صفحه هنوز توسط شرکت کنندگان باتجربه آزمایش نشده است و ممکن است تفاوت قابل توجهی با نسخه تأیید شده در 16 ژوئن 2019 داشته باشد؛ چک ها به 6 ویرایش نیاز دارند .
برو به پیمایش برو به جستجو
معنای دیگری برای این اصطلاح وجود دارد ، به Optimization مراجعه کنید .
با مدیرعامل اشتباه نشود .
بهینه سازی موتور جستجو ( مهندس  بهینه سازی موتور جستجو، SEO ) - مجموعه ای از اقدامات برای بهینه سازی داخلی و خارجی به منظور بالا بردن موقعیت سایت در نتایج حاصل از صدور موتورهای جستجو بر روی درخواست کاربران خاص، به منظور افزایش ترافیک شبکه (منابع اطلاعات) و مشتریان بالقوه (منابع تجاری ) و درآمدزایی بعدی (درآمد) این ترافیک. جستجوگرها می تواند در انواع مختلف جستجوها از جمله جستجوی تصویر ، جستجوی فیلم ، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوگر خاص صنعت قرار بگیرد.

معمولاً هرچه موقعیت سایت در نتایج جستجو بالاتر باشد ، بازدیدکنندگان علاقه مند تر از موتورهای جستجو به آن می روند . هنگام تجزیه و تحلیل اثربخشی بهینه سازی موتور جستجو ، هزینه بازدید کننده هدف با در نظر گرفتن زمان سایت در سمت های مشخص شده و تبدیل سایت تخمین زده می شود .


مطالب
1    زمینه های اصلی کار
2    تاریخچه
2.1    رابطه با Google
3    نوع بهینه سازی
3.1    بهینه سازی سفید
3.2    بهینه سازی خاکستری
3.3    بهینه سازی سیاه (رنگ سیاه)
4    سئو به عنوان یک ابزار بازاریابی
5    نت
6    ادبیات
7    مرجع
مسیرهای اصلی کار 
موتورهای جستجو بسیاری از پارامترهای داخلی و خارجی یک سایت را در محاسبه ارتباط آن (میزان مطابقت با یک سؤال وارد شده) در نظر می گیرند:

تراکم کلمات کلیدی ( الگوریتم های پیشرفته موتورهای جستجوگر مدرن به تجزیه و تحلیل معنایی متن اجازه می دهد تا اسپمهای جستجو را که اغلب در آن کلمه کلیدی یافت نمی شود) فیلتر کند (اصطلاح. slang "حالت تهوع")؛
فهرست استناد به سایت ("CI") ، بسته به تعداد و اعتبار منابع وب که به این سایت پیوند دارند ؛ بسیاری از موتورهای جستجو پیوندهای متقابل (به یکدیگر) را در نظر نمی گیرند. نمونه ای از متریک PageRank است .
محتوای آب متن  شاخصی است که وجود کلمات ناچیز را که هیچ اطلاعات مفیدی ندارند و برای رقیق کردن متن مفید است ( متوقف کردن کلمات ) تعیین می کند.
عوامل رفتاری (داخلی) - مجموعه ای از انواع اقدامات کاربر که می توانند در سایت انجام دهند: ورود به سیستم ، کل زمان صرف شده توسط کاربر در سایت ، تعداد جلسات یک کاربر در سایت ، مرور ، تعداد صفحات مشاهده شده توسط کاربر ، بازگشت کاربر به سایت ، کلیک بر روی لینک ها در متن ، روی پیوندهای موجود در فهرست کلیک کنید؛
عوامل رفتاری (بیرونی) - اصلی ترین شاخص بیرونی کیفیت رفتار کاربر هنگام تعامل با سایت ، امتناع از جستجوی بیشتر عبارت اصلی در موتور جستجو است.
فهرست کیفیت سایت ("ICS") نشانگر سودمندی یک سایت خاص برای کاربران از دیدگاه Yandex است . IKS در سال 2018 به جای شاخص استنادی موضوعی (TIC) با در نظر گرفتن مضامین سایتهای ارجاع معرفی شد.
همه عوامل مؤثر در جایگاه سایت در نتایج موتور جستجو را می توان به خارجی و داخلی تقسیم کرد. به بهینه سازی داخلی(صرفاً مربوط به سیستم داخلی سایت) شامل کارهایی است که در جهت بهبود عمومی کیفیت سایت ، مزایایی که برای بازدید کننده به همراه دارد ، می باشد. اینها شامل کار بر روی ساختار پروژه ، تسهیل در درک مطالب و به طور مستقیم بر کیفیت این محتوا است. ارزش تعداد کل چنین عواملی در اکثر منابع حدود 200 متغیر است. یک رویکرد کاربردی برای بهینه سازی موتور جستجو با هدف تناسب عوامل خاص با مقادیر هدف آنها به دلیل پیچیدگی الگوریتم های موتور جستجو به گذشته تبدیل شده است - هزینه "تعادل" ده ها عامل از هزینه ایجاد فراتر می رود. در اصل یک منبع با کیفیت است.

بهینه سازی داخلی شامل کار با سرصفحه صفحه است که در برچسب هایی با برچسب های <h1> ، <h2> ، <h3> وجود دارد ، کتیبه ای که در برگه مرورگر ظاهر می شود - عنوان ، و ایجاد متن منحصر به فرد در همان صفحات. توجه به توضیحات متا توضیحات نیز بسیار حائز اهمیت است ، زیرا دقیقاً کاربر آن است که بیشتر اوقات در قسمت جستجو در زیر سایت مشاهده می کند.

روشهای بهینه سازی موتور جستجوگر داخلی [1][ منبع مشخص نشده 826 روز ] :

نوشتن محتوای با کیفیت؛
افزایش سرعت سایت؛
سازگاری برای دستگاه های تلفن همراه؛
HTML ، CSS  - اعتبارسنجی؛
تحقیق در مورد کلمات کلیدی و رقبای مورد نیاز شما؛
ایجاد ساختار مناسب سایت؛
عنوان های متا عنوان (عنوان ، توضیحات ، H1)؛
پیوند داخلی
عوامل خارجی به استاتیک و پویا تقسیم می شوند :

عوامل خارجی استاتیک ، ارتباط این سایت را بر اساس استناد به منابع وب خارجی آن و همچنین اختیار آنها ، صرف نظر از متن استناد ، تعیین می کند.
عوامل خارجی پویا تعیین ارتباط سایت بر اساس استناد خارجی منابع وب و اعتبار خود را در بسته به استناد متن.
"عوامل رفتاری و تبدیل" کیفیت سایت را برای مصرف کنندگان مستقیم نشان می دهد. منابع با PF ضعیف نمی توانند موقعیت های پیشرو را بدست آورند.[ منبع 692 روز مشخص نشده است ]
روشهای بهینه سازی موتورهای جستجوگر خارجی:

ثبت نام در کاتالوگ های مستقل. می توان آن را به صورت دستی یا با استفاده از منابع ویژه انجام داد.
ثبت نام در فروشگاه های موتورهای جستجو مانند: Yandex. Catalog ، Rambler / Top100، دایرکتوری یاهو و دیگران؛
تبادل لینک . چندین روش برای مبادله وجود دارد - مستقیم ، دایره ای ، یک طرفه (خرید لینک).
ثبت نام در خدمات: Google My Business [2] و Yandex. مرجع [3] ؛
قرار دادن مقالات ("پست های مهمان" ، انتشار در رسانه ها ، اخبار)
شبکه های اجتماعی ؛
منتشر شده در مطبوعات ؛
بازاریابی جمعیت ؛
ایجاد و حفظ وبلاگ ؛
ایجاد شبکه ای از سایت ها (" ماهواره ها ") که برای افزایش تعداد مراجع و پیوندها در نتایج جستجو استفاده می شود. این روش تبلیغ وب سایت به "سیاه" اشاره دارد. موتورهای جستجو استفاده از چنین روشهای بهینه سازی را توصیه نمی کنند و ممکن است علیه چنین سایت هایی مجازات شوند.
شخصی که در زمینه بهینه سازی وب سایت فعالیت می کند ، بهینه ساز یا متخصص سئو ( SEO / SEO) گفته می شود .

خدمات سئو مختلفی برای تسهیل کار بهینه سازان و ایجاد فرصت برای صاحبان وب سایت وجود دارد تا آنها را به طور مستقل تبلیغ کنند (انجام ممیزی سئو ، انتخاب کلمات کلیدی ، خرید لینک ، بررسی کیفیت اهدا کنندگان لینک).

عواملی که باعث کاهش رتبه سایت می شوند عبارتند از:

محتوای غیر منحصر به فرد (مقالات ، اخبار و موارد دیگر)؛
فناوری هایی که موتورهای جستجو به عنوان اسپم می بینند ؛
تعداد بیش از حد پیوندهای خارجی ، در نتیجه افزایش غیرطبیعی توده لینک (اگر پیوندها باکیفیت نباشند یا موضوعی نباشند).
عوامل رفتاری تقلب؛
تعداد زیادی پیوند خروجی.
طرح نادرست ؛
کد "پراکنده" سنگین.
وزن بالای صفحه ( کد HTML ، تصاویر ، اسکریپت های JS ، سبک های CSS ، و غیره)؛
پاسخ های نادرست سرور ؛
ویروس های موجود در سایت.
علاوه بر این ، برخی از موتورهای جستجو (از جمله گوگل) در صورت نداشتن نسخه موبایل (جداگانه یا تطبیقی) ، سایت را پایین می آورند - وقتی نسخه کامل سایت در تلفن ها و تبلت ها نمایش داده می شود. [4]

تاریخچه 
همزمان با پیشرفت و توسعه موتورهای جستجو در اواسط دهه 1990 ، بهینه سازی موتورهای جستجو ظاهر شد. در آن زمان موتورهای جستجوگر به متن موجود در صفحه ، کلمات کلیدی موجود در برچسب های متا و سایر عوامل داخلی که صاحبان سایت می توانند به راحتی دستکاری کنند ، اهمیت زیادی می بخشند. این امر منجر به این واقعیت شد که در صدور بسیاری از موتورهای جستجو ، چند صفحه اول توسط سایت هایی که به طور کامل به تبلیغات اختصاص داده شده بودند ، اشغال شد و این باعث کاهش شدید کیفیت موتورهای جستجو شد. با پیشرفت فن آوری PageRank ، وزن بیشتری به عوامل خارجی داده شد ، که به Google کمک کرد تا در سراسر جهان به عنوان رهبر در جستجو تبدیل شود و بهینه سازی فقط با متن در سایت را دشوار می کند.

با این حال ، بهینه سازی به همراه موتورهای جستجو در حال توسعه است و در نتایج جستجوی مدرن می توانید سایتهای تجاری بیشتر و بیشتری با محبوبیت متورم مصنوعی ، به ویژه برای نمایش داده های جذاب تجاری (نمایش داده شدگان از معامله ، تجزیه و تحلیل معاملات) مشاهده کنید.

در کنار این روند جهانی ، که به طور جدی با موتورهای جستجوگر مخالف مخالف است ، برای بهینه سازی و ارتقاء موتورهای جستجو تغییرات مهمی در بازارهای منطقه ای فردی ایجاد می شود. بنابراین ، Runet سالهای اخیر با خروج متخصصان واقعاً ارزشمند به بازارهای خارجی مشخص می شود. این در شرایطی است که بازارهای داخلی دیگر نمی توانند شرکتهای سئو تمام عیار را با نقدینگی پر کنند. بودجه ارتقاء موتور جستجو در غرب بزرگتر است و همین امر باعث می شود آنها برای بهینه سازها جذاب تر شوند. [5]

روابط با Google 
در سال 1998 ، دو دانشجوی فارغ التحصیل استانفورد ، لری پیج و سرگئی برین موتور جستجوی Backrub را توسعه دادند که از یک الگوریتم ریاضی برای اندازه گیری محبوبیت صفحات وب استفاده کرد. عددی که توسط الگوریتم PageRank محاسبه می شود تابعی از تعداد و قدرت بک لینک است [6] . PageRank احتمال اینکه این صفحه در اختیار کاربر وب قرار بگیرد که به طور تصادفی صفحات وب را مرور کرده و پیوندها را از یک صفحه به صفحه دیگر دنبال می کند ، تخمین می زند. در اصل ، این بدان معنی است که برخی پیوندها از سایرین قوی تر هستند ، زیرا یک کاربر وب گاه به گاه احتمالاً به صفحه ای با PageRank بالاتر می رسد.

پیج و برین گوگل را در سال 1998 تأسیس کردند [7] . گوگل در میان تعداد فزاینده ای از کاربران اینترنت که طرح ساده آن را دوست داشتند ، پیروان وفاداری را به خود جلب کرد [8] . فاکتورهای خارج از صفحه در نظر گرفته شده اند (مانند PageRank و آنالیز لینک) ، و همچنین عوامل موجود در صفحه (مانند فرکانس کلمات کلیدی ، برچسب های متا، عناوین ، پیوندها و ساختار سایت) به Google اجازه می دهد تا از دستکاری های مشاهده شده در موتورهای جستجو جلوگیری کند. این فقط عوامل موجود در صفحه را برای رتبه بندی آنها در نظر می گیرد. اگرچه بازی PageRank سخت تر بود ، اما وب مسترها پیش از این ابزارهایی را برای ساختن موتورهای جستجو در Inktomi ایجاد کرده بودند و از این طریق روش های ایجاد لینک برای ساختن موتور پیوند ایجاد کرده بودند. بسیاری از سایتها بر مبادله ، خرید و فروش پیوندها متمرکز هستند ، اغلب در مقیاس گسترده. برخی از این طرح ها یا مزارع پیوند شامل ایجاد هزاران سایت با هدف ارسال اسپم بودند [9] .

تا سال 2004 ، موتورهای جستجو طیف گسترده ای از عوامل ناشناخته را در الگوریتم های رتبه بندی خود قرار دادند تا از تأثیر دستکاری لینک استفاده کنند. در ژوئن 2007، سائول Hansell از نیویورک تایمز گفت که گوگل رتبه سایت با استفاده از بیش از 200 سیگنال های مختلف [10] . موتورهای جستجوگر پیشرو ، گوگل ، بینگ و یاهو ، الگوریتم هایی را که برای رتبه بندی صفحات استفاده می کنند ، افشا نمی کنند. برخی از متخصصان سئو رویکردهای مختلفی را برای بهینه سازی موتور جستجو مورد مطالعه قرار داده و نظرات شخصی خود را به اشتراک گذاشته اند [11] . ثبت اختراعات موتور جستجو ممکن است اطلاعاتی را برای درک بهتر موتورهای جستجو ارائه دهد [12]. در سال 2005 ، Google شروع به شخصی سازی نتایج جستجو برای هر کاربر. بسته به تاریخچه جستجوهای قبلی ، Google نتایج را برای کاربران ثبت نام شده ایجاد کرده است [13] .

در سال 2007 ، گوگل کمپینی را علیه پیوندهای پرداخت شده اعلام کرد که PageRank را منتقل می کنند [14] . در تاریخ 15 ژوئن 2009 ، گوگل اعلام کرد که آنها برای کاهش اثرات مجسمه سازی PageRank با استفاده از ویژگی nofollow برای پیوندها اقدام کرده اند. Matt Cutts ، یک توسعه دهنده نرم افزار شناخته شده در Google ، اعلام کرد که Google Bot دیگر به هیچ وجه با پیوندهای nollollowed روبرو نمی شود تا از ارائه دهندگان SEO استفاده nofollow برای مجسمه سازی PageRank جلوگیری کند [15] . در نتیجه این تغییر ، استفاده از nofollow منجر به تبخیر PageRank شد. برای جلوگیری از همه موارد فوق ، مهندسان SEO روشهای جایگزینی را ایجاد کرده اند که برچسب های خالی را با Javascript مخفی جایگزین می کندو به این ترتیب امکان ایجاد مجسمه های PageRank فراهم می شود. علاوه بر این ، راه حل های مختلفی ارائه شده است که شامل استفاده از iframes ، Flash و Javascript است [16] .

در دسامبر سال 2009 ، گوگل اعلام کرد که از تاریخچه وب سایت همه کاربران خود برای جمع آوری نتایج جستجو استفاده می کند [17] . در 8 ژوئن 2010 ، سیستم جدید فهرست بندی وب به نام Google Caffeine اعلام شد . Google Caffeine که به منظور ایجاد امکان مشاهده اخبار ، ارسال های انجمن و سایر مطالب بسیار سریعتر از قبل طراحی شده است ، باعث شده است تا شیوه به روزرسانی شاخص Google به گونه ای باشد که Google سریعتر از گذشته نمایش دهد. به گفته کری گریمز ، توسعه دهنده نرم افزاری که کافئین را برای Google اعلام کرد ، "کافئین 50٪ نتایج جستجوی وب اخیر را نسبت به آخرین فهرست ما ارائه می دهد ... [18]" Google Instant ، جستجوی زمان واقعی ، در اواخر سال 2010 به عنوان تلاشی برای نتایج به موقع و مرتبط تر نتایج جستجو معرفی شد. از نظر تاریخی ، مدیران سایت ماه ها یا حتی سالها را برای بهینه سازی سایت صرف کرده اند تا رتبه های موتورهای جستجو را افزایش دهند. با افزایش محبوبیت سایت ها و وبلاگ های شبکه های اجتماعی ، موتورهای پیشرو تغییراتی در الگوریتم های خود ایجاد کرده اند که به شما امکان می دهد به سرعت محتوای تازه را در نتایج جستجو رتبه بندی کنید [19] .

در فوریه 2011 ، گوگل یک بروزرسانی پاندا را اعلام کرد که سایت هایی را که حاوی مطالب تکثیر شده از سایر سایت ها و منابع هستند ، مجازات می کند. از نظر تاریخی ، سایتها با شرکت در این روش از محتوای رتبه بندی موتورهای جستجو بهره می بردند. با این حال ، گوگل سیستم جدیدی را معرفی کرده است که سایت هایی را که محتوای آنها منحصر به فرد نیست مجازات می کند [20] . در سال 2012 ، گوگل پنگوئن سعی کرد وب سایتهایی را که از روشهای دستکاری استفاده می کنند برای بالا بردن رتبه موتورهای جستجوگر خود ، جریمه کند [21] . اگرچه Google Penguin به عنوان یک الگوریتم برای مبارزه با اسپم های آنلاین معرفی شد ، اما با اندازه گیری کیفیت سایت هایی که این پیوندها از آن بدست می آیند ، بر لینک های اسپم تمرکز می کنند. [22]. به روزرسانی Hummingbird در سال 2013 ، تغییری در الگوریتم ایجاد شده برای بهبود پردازش زبان طبیعی Google و درک معنایی صفحات وب ایجاد شده است. سیستم پردازش زبان Hummingbird تحت اصطلاح اخیراً شناخته شده "جستجوی مکالمه" قرار می گیرد ، جایی که این سیستم توجه بیشتری به هر کلمه موجود در پرس و جو می کند تا بهتر باشد تا چند صفحه با ارزش جستجو پرسیده شود تا چند کلمه [23] . در مورد تغییراتی که در زمینه بهینه سازی موتور جستجو برای ناشران و نویسندگان محتوا ایجاد شده است ، هوممینگ قصد دارد با حذف محتوا و اسپم های بی ربط ، مشکلات را برطرف کند ، به Google این امکان را می دهد تا محتوای باکیفیت تولید کند و به عنوان یک نویسنده "معتبر" به آن اعتماد کند.

انواع بهینه سازی 
روشهای بهینه سازی با توجه به رنگ آنها (سفید ، خاکستری و سیاه) می توانند به سه طبقه تقسیم شوند ، با این حال ، اتفاقات اخیر در دنیای موتورهای جستجو مشخص می کند که این جداسازی بسیار دلخواه است - هرگونه دستکاری در پارامترهای خاص سایت را می توان توسط موتور جستجو به عنوان یک اثر بسیار نامطلوب در نظر گرفت در نتایج خود بنابراین ، هرگونه تلاش برای دستکاری نتایج جستجو صریحاً در مجوز استفاده از موتور جستجوی Yandex ممنوع است . بهینه سازان و بازاریابان "سفید" از توصیه های Yandex برای ایجاد سایت های "خوب" استفاده می کنند [24] . بنابراین ، آنها سایت را بدون نقض قوانین موتورهای جستجو ترویج می کنند.

بهینه سازی سفید 
مقاله اصلی: بهینه سازی سفید
بهینه سازی سفید - بهینه سازی کار روی یک منبع بدون استفاده از روش های تبلیغ منابع که بطور رسمی توسط هر موتور جستجو ممنوع شده است - بدون اینکه روی الگوریتم های جستجو در سایت ها تأثیر بگذارد. این شامل کار در خود سایت ، یعنی در مورد ناوبری داخلی و محتوا ، و کار با محیط خارجی سایت ، یعنی ارتقاء یک سایت بهینه از طریق بررسی ها ، انتشارات مطبوعاتی ، ثبت نام در بوکمارک های اجتماعی ، برنامه های وابسته و غیره ، نشان می دهد پیوندها به سایت لازم به ذکر است که Yandex هشدار می دهد اگر هر روش بهینه سازی به طور رسمی ممنوع نیست ، این بدان معنی نیست که می توان آن را اعمال کرد.

روبات های موتور جستجو می توانند هنگام خزیدن یک سایت عوامل مختلفی را در نظر بگیرند. با این حال ، هر صفحه توسط موتورهای جستجوگر فهرست بندی نمی شود. فاصله بین صفحات از فهرست اصلی سایت نیز به این بستگی دارد که آیا صفحات درحال خزیدن هستند. [25]

امروزه ، هنوز هم افزایش دیدگاه ها درباره منابع اینترنتی با استفاده از دستگاه های تلفن همراه وجود دارد. بنابراین ، یکی از عوامل رتبه بندی برای گوگل ، وجود نسخه موبایل انطباقی سایت بود. [26]

بهینه سازی خاکستری 
بهینه سازی موتور جستجوی خاکستری را می توان به اضافه کردن تعداد زیادی کلمه کلیدی در متن صفحه ، که اغلب با هزینه خوانایی انسان است ، نسبت داد: به عنوان مثال: "کره روغن است ، زیرا دارای چربی های روغنی مشتق از روغن است". (با ظهور الگوریتم بادن-بادن [27] ، Yandex چنین صفحاتی را پیدا می کند و مجازات هایی را بر روی آنها تحمیل می کند [28].) در این حالت ، بهینه سازی ابتدا در انتخاب سؤالات کلیدی برای یک صفحه وب خاص ، تعیین اندازه هدف "متن SEO" و فرکانس مورد نیاز کلمات کلیدی موجود در آن ، و سپس در تدوین جملات و عبارات حاوی نمایش داده های کلیدی با تعداد معینی از عبارات در. موارد مختلف ، مفرد و جمع ، با اشکال مختلف افعال. سپس این پارامترها با توجه به نتایج موتورهای جستجو قابل تنظیم هستند. وظیفه SEO- کپی رایتر  - ارسال متن اصلی به طوری که مانند بهینه سازی خود کم توجهی "زنده" را به خواننده (و به ویژه بود ارزیاب موتور جستجو). گنجاندن درخواست کلیدی در HTML نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.عنوان تگ ها ، توضیحات متا ، h1 ، alt ، متا کلمات کلیدی.

نمونه دیگر بهینه سازی خاکستری یک درگاه بدون تغییر مسیر است ، هنگامی که به درب ورودی می رسید هیچ تغییر مسیر خودکار به سایت تبلیغی وجود ندارد.

بهینه سازی خاکستری با این تفاوت که از نظر رسمی ممنوع نیست ، با رنگ سیاه تفاوت دارد ، اما استفاده از آن هنوز هم می تواند به عنوان یک برآورد غیر طبیعی از محبوبیت سایت در نظر گرفته شود. برخی از موتورهای جستجو مانند Google ممکن است موقتاً یا دائما چنین سایتی را مسدود کنند. یعنی تصمیم نهایی درباره اینکه آیا روشهای تبلیغاتی قانونی هستند یا خیر ، توسط متخصص اتخاذ شده است - ناظم سیستم جستجو ، و نه برنامه.

بهینه سازی سیاه (جستجوگر سیاه) 
مقاله اصلی: بهینه سازی سیاه
بهینه سازی سیاه شامل تمام روشهایی است که مغایر با قوانین موتورهای جستجو است. از جمله آنها می توان موارد زیر را تشخیص داد: استفاده از درگاه ها (صفحات و منابعی که بطور اختصاصی برای روبات های موتور جستجو ایجاد می شود ، اغلب با تعداد زیادی کلمه کلیدی در صفحه) ، پذیرایی به نام cloaking (بازدید کنندگان یک محتوا نشان داده می شوند ، ربات جستجو - دیگری) ، استفاده از متن پنهان در صفحات سایت ، استفاده از "پیوندهای تک پیکسل"

برای بهینه سازی سیاه ، هک کردن سایت هایی با ترافیک زیاد یا بسیاری از سایت های با ترافیک پایین اغلب برای قرار دادن لینک ها (از جمله سایت های پنهان) برای تبلیغ منابع روی آنها استفاده می شود. در اکثر موارد ، چنین پیوندهایی به دلیل کد مخرب بهینه ساز سیاه ، یک بار در هر چند روز یا هفته تغییر می کند ، که می توان با استفاده از اسکنر رایگان وب سایت آنلاین برای ویروس ها ، آن را شناسایی کرد.

ویکی هایی که از پیوندهای خارجی خود با دستورالعمل rel = "nofollow" محافظت نمی کنند و ویکی هایی که این ویژگی را ندارند ، به ویژه آسیب پذیر هستند. استفاده از کپچرهای حتی بسیار معتبر از قالبهای رایج در چنین مواردی باعث جلوگیری از اسپم نمی شود ، زیرا معمولاً IKS [29] / PR در سایت های ویکی بالا می رود.

به منظور دستکاری موتورهای جستجو ، یک روش بهینه سازی سیاه مانند شبکه های PBN ( ماهواره ها ) وجود دارد. در بیشتر موارد ، این ایجاد تعداد زیادی سایت کوچک است که متعاقباً میزبان پیوندهای مصنوعی به یک سایت تبلیغی هستند[ منبع 65 روز مشخص نشده است ] .

SEO به عنوان یک ابزار بازاریابی 
SEO برای هر وب سایت استراتژی مناسبی نیست و سایر استراتژی های بازاریابی اینترنتی ممکن است بسته به اهداف اپراتور وب سایت ، از جمله تبلیغات پرداخت شده از طریق کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک (CPC) مؤثر باشد. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) عملی برای توسعه ، انجام و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی در موتورهای جستجو است. [30]

در نوامبر سال 2015 ، Google نسخه کامل راهنمای رده بندی کیفیت جستجو را برای 160 صفحه منتشر کرد ، [31] که اکنون تغییر در تأکید آنها بر "سودمندی" سایت و جستجوی تلفن همراه را نشان می دهد.

سئو می تواند بازده سرمایه گذاری ایجاد کند و سود فروش شرکت را افزایش دهد. با این حال ، موتورهای جستجوگر برای ترافیک جستجوی منظم پرداخت نمی شوند ، الگوریتم های آنها در حال تغییر است و هیچ تضمینی وجود ندارد که روش های بهینه سازی قبلاً استفاده شده در نظر گرفته نشود یا انگیزه ای برای بدبین کردن صدور منبع اینترنتی باشد. به دلیل این عدم ضمانت و اطمینان ، شغلی که به شدت وابسته به ترافیک موتورهای جستجو باشد در صورت متوقف کردن موتورهای جستجو می تواند بازدیدکننده را متحمل ضرر و زیان شود. [32]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۰
سئو سایت

seo

سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی