بهینه سازی وب سایت برای گوگل (سئو seo)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل

در ژانویه سال 2018 Brafton یک کمپین هدفمند کلیدی کلیدی ارگانیک را آغاز کرد و بالغ بر 90،000 کلمه از محتوای وبلاگ منتشر شد.

کار کرد؟

اره. تعداد کلمات کلیدی را که در کمتر از شش ماه رتبه بندی می کنیم ، دو برابر کردیم. همچنین با استفاده از فرآیند تحقیق و جستجوی کلید واژه های پیشرفته و روند نوشتن موضوع که در اوایل سال جاری منتشر شده بودیم ، همچنین ترافیک ارگانیک خود را 45٪ و تعداد رتبه بندی کلمات کلیدی در ده نتیجه برتر 130٪ افزایش دادیم.

اما ما بسیار بیشتر از فقط ترافیک به دست آوردیم.

از برنامه ریزی گرفته تا اجرای و ردیابی عملکرد ، ما همه جنبه های پروژه را با دقت ثبت کرده ایم. من در مورد تعداد کلمات وبلاگ ، نمرات عملکرد MarketMuse ، نمرات جستجوگرها در صفحه ، روزهای نمایه شده در گوگل صحبت می کنم. شما اسمش را گذاشتید ، ما آن را ضبط کردیم.

به عنوان محصول جانبی این عصاره ، ما توانستیم بین رتبه بندی های کلمات کلیدی هدف و متغیرهایی که می تواند بر آن رتبه بندی ها تأثیر بگذارد ، ارتباطات آبدار برقرار کنیم. اما به طور خاص برای این قطعه ...

چگونه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی می توانند پیش بینی کنند کجا رتبه می گیرید.

یک پیش زمینه کوچک
ما لیستی از کلمات کلیدی را که می خواهیم در وبلاگ ها مبتنی بر ترکیبی بهینه از حجم جستجو ، نمرات دشواری کلید واژه های ارگانیک ، جمع شدن SERP و قصد جستجو کننده ایجاد کنیم ، ایجاد کردیم.

سپس یک پست وبلاگ نوشتیم که هر کلمه کلیدی را هدف قرار می داد. ما در نظر داشتیم که هر قطعه جدید از محتوای وبلاگ به طور خاص برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کند.

با همکاری من و همکارم ، ما به طور دستی خلاصه مطالب را ایجاد کردیم و توضیح دادیم که چگونه می خواهیم هر پست وبلاگ را بنویسیم که احتمال رتبه بندی برای کلمه کلیدی هدف را به حداکثر برساند. در اینجا نمونه ای از مختصر معمولی که به نویسنده می دهیم وجود دارد:

 

این تصویر به نمونه ای از خلاصه مطالب که Brafton برای نویسندگان ارائه می کند ، پیوند دارد.

در اواسط ژانویه و اواخر ماه مه ، ما به نوشتن 55 پست وبلاگ هرکدام 55 کلمه کلیدی منحصر به فرد را هدف قرار دادیم. 50 مورد از این پست های وبلاگ به رتبه 100 در نتایج برتر گوگل رسیدند.

سپس مکث کردیم و یک عکس فوری از موقعیت رتبه بندی گوگل هر URL برای کلمات کلیدی مورد نظر خود و امتیازات مربوط به مشکل ارگانیکی مربوط به آن را از Moz ، SEMrush ، Ahrefs ، SpyFu و KW Finder متوقف کردیم. ما همچنین نمرات رقابت PPC را از ابزار Keyword Planner گرفتیم.

هدف ما این بود که بین رتبه بندی کلمات کلیدی ما و نمره دشواری ارگانیک هر ابزار ، ارتباط آماری برقرار کنیم. با استفاده از این داده ها ، ما قادر به گزارش چگونگی دقیق پیش بینی هر ابزاری در کجا قرار گرفتیم.

این مطالعه منحصر به فرد علمی است ، به این دلیل که هر وبلاگ یک هدف کلیدی خاص دارد. ما محتوای وبلاگ را به طور خاص برای آن کلید واژه بهینه کردیم. بنابراین هر پست با روشی مشابه ایجاد شده است.

آیا ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی در واقع کار می کنند؟
ما هر روز با ایمان از آنها استفاده می کنیم. اما آیا تا به حال کسی از او خواسته است یا بهتر آنکه اندازه گیری ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه در مورد مشکل ارگانیک یک کلمه کلیدی معین را اندازه گیری کند؟

امروز ، ما همین کار را انجام می دهیم. بنابراین اجازه دهید چیت چت را کاهش داده و به نتایج برسیم ...

این تصویر هر یک از 6 ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی را به خود اختصاص داده است ، به ترتیب ، Moz با 4/95 ستاره از 5 را هدایت می کند و پس از آن KW Finder ، SEMrush ، AHREFs ، SpyFu و در آخر ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی قرار می گیرند.

در حالی که Moz برنده ابزار تحقیق کلمات کلیدی با عملکرد برتر است ، توجه داشته باشید که هر ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی با کارایی مشکل ارگانیک ، مزیت شما را نسبت به تلنگر یک سکه (یا استفاده از ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی Google) به شما می دهد.

همانطور که در پاراگراف های زیر خواهید دید ، ما هر ابزار را از طریق باتری تست های آماری اجرا کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که نمایشی منصفانه و دقیق از عملکرد آن را رنگ آمیزی کرده ایم. من حتی می توانم داده های خام را برای شما فراهم کنم تا از خودتان بازرسی کنید.

بیایید حفر کنیم!

ضریب همبستگی پیرسون
بله ، آمار! برای کسانی از شما که در حال حاضر احساس وحشت و لجبازی در صفحه شما دارند ، نگران نباشید - ما قصد داریم با هم از این طریق عبور کنیم.

برای درک رابطه بین دو متغیر ، اولین قدم ما ایجاد نمودار نقشه پراکندگی است.

در زیر نقشه پراکندگی برای 50 رتبه بندی کلمات کلیدی ما در مقایسه با نمرات دشواری ارگانیک مربوطه آنها قرار گرفته است.

این تصویر نقشه پراکندگی برای امتیازات کلیدی کلیدی Moz در مقابل رتبه بندی کلمات کلیدی ما را نشان می دهد. به طور کلی ، خوشه های داده نسبتاً دور خط رگرسیون محکم هستند.

ما با یک بازرسی بصری از داده ها شروع می کنیم تا مشخص کنیم رابطه خطی بین دو متغیر وجود دارد یا خیر. برای ایده آل برای هر ابزار ، انتظار دارید متغیر X (رتبه بندی کلمات کلیدی) متناسب با متغیر Y (مشکل ارگانیک) افزایش یابد. به عبارت ساده تر ، اگر ابزار کار کند ، مشکل کلمه کلیدی بیشتر است ، احتمال اینکه در یک موقعیت برتر قرار بگیرید ، بالعکس و برعکس می شوید.

این نمودار کاملاً خوب و شاداب است ، با این حال خیلی علمی نیست. اینجاست که ضریب همبستگی پیرسون (PCC) به بازی می رود.

PCC قدرت رابطه خطی بین دو متغیر را اندازه گیری می کند. خروجی PCC نمره ای از 1 تا -1 است. نمره بالاتر از صفر نشان دهنده رابطه مثبت است؛ با افزایش یک متغیر ، دیگری نیز افزایش می یابد. نمره کمتر از صفر نشان دهنده رابطه منفی است. با افزایش یک متغیر ، دیگری کاهش می یابد. هر دو سناریو نشان دهنده سطح رابطه علی و معلولی بین دو متغیر است. هرچه ارتباط بین این دو نسخه قوی تر باشد ، PCC به 1+ یا 1 نزدیکتر خواهد بود. نمرات نزدیک به صفر نشان از یک رابطه ضعیف یا بدون وجود دارد.

پسر هنوز با من؟

بنابراین هر یک از این توطئه های پراکندگی نمره PCC مربوطه را خواهند داشت که به ما می گوید که براساس نمره دشواری کلمه کلیدی آن ، هر ابزاری چه مکانی را پیش بینی می کنیم در کجا قرار می گیریم.

ما از جدول زیر از statisticshowto.com برای تفسیر نمره PCC برای هر ابزار استفاده خواهیم کرد:

ضریب همبستگی امتیاز R

کلید

.70 یا بالاتر

رابطه بسیار قوی

.40 تا +.69

رابطه مثبت قوی

.30 تا +.39

رابطه مثبت متوسط

.20 تا +.29

رابطه ضعیف و مثبت

.01 تا +.19

هیچ رابطه ای ناچیز یا ناچیز است

0

هیچ رابطه ای [همبستگی صفر]

-.01 تا -.19

هیچ رابطه ای ناچیز یا ناچیز است

-.20 تا -.29

رابطه منفی ضعیف

-30 تا -39

رابطه منفی متوسط

-40-6.69

رابطه منفی شدید

-70 یا بالاتر

رابطه منفی بسیار قوی

برای اینکه بصری بفهمید که برخی از این روابط چگونه در یک نقشه پراکنده به نظر می رسند ، این نمودارهای نمونه را از آمار لارد بررسی کنید .

این توطئه های پراکندگی سه نوع همبستگی را نشان می دهد: مثبت ، منفی و بدون همبستگی. همبستگی مثبت دارای توطئه های داده است که به بالا و به سمت راست حرکت می کند. همبستگی های منفی به پایین و به سمت راست حرکت می کند. هیچ همبستگی داده ای ندارد که از هیچ الگوی خطی پیروی نمی کند

و در اینجا چند نمونه از نمودارها با نمره PCR مربوط به آنها (r) آورده شده است:

این توطئه های پراکندگی نشان می دهند که مقادیر مختلف PCC از نظر بصری چگونه به نظر می رسند. هرچه گروه بندی داده ها در اطراف خط رگرسیون محکم تر باشد ، ارزش PCC بالاتر است.

هرچه اعداد به یک خط شیب مثبت یا منفی به خط رگرسیون نزدیکتر شوند ، رابطه قوی تر می شود.

آن بخش سخت بود - شما هنوز هم با من هستید؟ عالی ، حالا اجازه دهید نتایج هر ابزار را بررسی کنیم.

آزمون 1: ضریب همبستگی پیرسون
اکنون که همه ما دوره تازه کردن آمار خود را پشت سر گذاشته ایم ، به ترتیب عملکرد ، نگاهی به نتایج خواهیم انداخت. ما نمره PCC هر ابزار ، اهمیت آماری داده ها (P-val) ، قدرت رابطه و درصد کلمات کلیدی این ابزار را می توانیم ارزیابی کنیم و مقادیر دشواری کلمه کلیدی را برای آن پیدا کردیم.

به منظور عملکرد:

شماره 1: موز
این تصویر نقشه پراکندگی برای امتیازات کلیدی کلیدی Moz در مقابل رتبه بندی کلمات کلیدی ما را نشان می دهد. به طور کلی ، خوشه های داده نسبتاً دور خط رگرسیون محکم هستند.

با بررسی مجدد طرح پراکندگی موز ، ما یک گروه بندی دقیق از نتایج را نسبت به خط رگرسیون با چند مسافت متوسط ​​مشاهده می کنیم.

پیش بینی مشکل ارگانیک موز

PCC

0.412

P-Val

.003 (P <0.05)

ارتباط

قوی

٪ کلمات کلیدی

100.00٪

Moz با بالاترین PCC با شماره 412 در مقام نخست قرار گرفت. به عنوان یک امتیاز اضافی ، Moz به جای اینکه از یک پایگاه داده ثابت استفاده کند ، داده های مربوط به مشکل در کلمات کلیدی را در زمان واقعی دریافت می کند. این بدان معنی است که می توانید برای هر کلمه کلیدی نمره سختی برای کلمات کلیدی بدست آورید.

به عبارت دیگر ، Moz توانست 100٪ از 50 کلمه کلیدی مورد مطالعه ، امتیازات دشواری در کلمات کلیدی را ایجاد کند.

شماره 2: SpyFu
این تصویر نقشه پراکندگی را برای امتیازات کلیدی کلیدی SpyFu در مقابل رتبه بندی کلمات کلیدی ما نشان می دهد. این طرح به نظر می رسد با Moz ، با چند مسافت بزرگتر شبیه به Moz باشد.

از نظر بصری ، SpyFu در میان کلمات کلیدی با مشکل کم ، خوشه ای نسبتاً تنگ را نشان می دهد ، و یک زن و شوهر از میان رفتگان متوسط ​​در میان کلمات کلیدی با مشکل بالاتر.

پیش بینی قابلیت ارگانیک SpyFu

PCC

0.405

P-Val

.01 (P <0.05)

ارتباط

قوی

٪ کلمات کلیدی

80.00٪

SpyFu در زیر Moz با 1.7٪ ضعیف تر PCC (0.405) در زیر Moz قرار گرفت. با این حال ، این ابزار با تطبیق کلمات کلیدی به بزرگترین شماره رسید ، تنها 40 از 50 کلمه کلیدی دارای نمرات مشکل در کلمات کلیدی بودند.

شماره 3: SEMrush
این تصویر نقشه پراکندگی برای امتیازات کلیدی کلیدی SEMrush در مقابل رتبه بندی کلمات کلیدی ما را نشان می دهد. این داده ها نسبت به خط رگرسیون دارای تعداد قابل توجهی از مناطق دور افتاده هستند.

SEMrush مطمئناً از مزدوجین زن و شوهر سود می برد ( شانس دوم برای انجام یک عمل). ضریب همبستگی نسبت به افراد خارجی بسیار حساس است ، که نمره SEMrush را به رده سوم (364/0) سوق داد.

پیش بینی مشکل ارگانیک SEMrush

PCC

363644

P-Val

.01 (P <0.05)

ارتباط

در حد متوسط

٪ کلمات کلیدی

92.00٪

علاوه بر پیچیده کردن روند تحقیق ، تنها 46 از 50 کلمه کلیدی نمرات مشکل کلمه کلیدی مرتبط با آنها را داشتند و بسیاری از آنها باید از طریق ویژگی "مسابقه عبارت" SEMrush به صورت جداگانه و نه از طریق ابزار دشواری یافت می شوند.

فرایند کار بیشتر در جستجوی داده ها بود.

شماره 4: KW Finder
این تصویر نقشه پراکندگی را برای امتیازات کلیدی کلیدی KW Finder در مقابل رتبه بندی کلمات کلیدی ما نشان می دهد. داده ها همچنین نسبت به خط رگرسیون میزان قابل توجهی از مسافت های دور دارند.

KW Finder مطمئناً می توانست از بیش از چند ماهی گیر با تعداد بیشماری نیرومند بهره ببرد و در پشت SEMrush با امتیاز 0.360 به میدان بیاید.

پیش بینی وضعیت سختی KW Finder Organic

PCC

0.360

P-Val

.01 (P <0.05)

ارتباط

در حد متوسط

٪ کلمات کلیدی

100.00٪

خوشبختانه ، ابزار KW Finder با 100٪ مسابقه مطابقت داشت و مشکلی در مورد اطلاعات برای پیدا کردن اطلاعات نداشت.

شماره 5: اهورف
این تصویر نقشه پراکندگی برای امتیازات کلیدی کلیدی AHREF در مقابل رتبه بندی کلمات کلیدی ما را نشان می دهد. داده ها خوشه بندی شدیدی را در میان کلمات کلید واژه ها با مشکل کم ، و توزیع گسترده در میان نمره های دشواری بالاتر نشان می دهند.

Ahrefs با حاشیه بزرگی در 0.316 در رده پنجم قرار دارد و به سختی می تواند آستانه "رابطه ضعیف" را پشت سر بگذارد.

پیش بینی مشکل ارگانیک Ahref

PCC

0.316

P-Val

.03 (P <0.05)

ارتباط

در حد متوسط

٪ کلمات کلیدی

100٪

از نظر مثبت ، به نظر می رسد که این ابزار با نمرات دشواری بسیار قابل اعتماد است (توجه به خوشه بندی محکم را برای نمرات دشواری کم) ، و با همه 50 کلمه کلیدی مطابقت دهید.

شماره 6: ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی Google
این تصویر نقشه پراکندگی را برای امتیازات کلیدی کلیدی کلمه کلیدی برنامه ریز Google در مقابل رتبه بندی کلمات کلیدی ما نشان می دهد. داده ها توطئه های توزیع شده تصادفی و بدون رابطه خطی را نشان می دهند.

قبل از اینکه بپرسید ، بله ، شرکت های SEO هنوز از ارقام رقابت پرداخت شده از ابزار Keyner Planner Google (و سایر ابزارها) برای ارزیابی پتانسیل رتبه بندی ارگانیک استفاده می کنند. همانطور که از طرح پراکندگی می بینید ، در واقع هیچ رابطه خطی بین دو متغیر وجود ندارد.

پیش بینی قابلیت ارگانیک برنامه کلمات کلیدی کلیدی Google

PCC

0.045

P-Val

از نظر آماری رابطه ای خطی و ناچیز است

ارتباط

غیر قابل توجیه / هیچکدام

٪ کلمات کلیدی

88.00٪

آژانس های SEO هنوز هم از KPT برای تحقیقات ارگانیک استفاده می کنند (می دانید کی هستید!) - بگذارید این یک هشدار باشد: باید تکامل پیدا کنید.

خلاصه تست 1
برای به ثمر رساندن امتیاز ، ما از یک مقیاس ده امتیاز استفاده خواهیم کرد و از هر ابزاری نسبت به رقیب بالاترین امتیاز استفاده می کنیم. به عنوان مثال ، اگر رتبه دوم بالاترین امتیاز 98٪ بالاترین امتیاز را داشته باشد ، ابزار 9/9 را دریافت می کند. به عنوان یادآوری ، در اینجا نتایج حاصل از آزمایش PCC آورده شده است:

این نمودار نوار مقادیر نهایی PCC را برای اولین آزمایش ، خلاصه نشان می دهد.

و نمرات حاصل به شرح زیر است:

ابزار

تست PCC

موز

10

SpyFu

9.8

SEMrush

8.8

KW Finder

8.7

اهورف

7.7

KPT

1.1

موز برای اولین تست در رتبه اول قرار دارد و پس از آن SpyFu (با 80٪ احتیاط نرخ مسابقه) از نزدیک دنبال می شود.

آزمون 2: ضریب همبستگی پیرسون تنظیم شده
بیایید این را "دور مولیگان" بنامیم. در این دور ، با فرض اینکه بعضی اوقات چیزهایی فقط می روند و یک ابزار فقط برای صاف کردن تخت است ، ما سه دورترین حالت دور از دسترس را به نمره هر ابزار حذف خواهیم کرد.

در اینجا نتایج تنظیم شده برای دور معلولان آورده شده است:

امتیازات تنظیم شده (3 Outliers حذف شد)

PCC

تفاوت (+/-)

SpyFu

0.527

0.122

SEMrush

0.515

50 0.150

موز

0.514

01 0.101

اهورف

474788

0.162

KWFinder

0.470

10 0.11010

ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی

0.189

44 0.144

همانطور که در تست اصلی PCC ذکر شد ، برخی از این ابزارها با استفاده از وسایل اصلی خارج از خانه واقعاً بزرگ شدند. به طور خاص ، Ahrefs و SEMrush بیشترین سود را از بین بردند و امتیاز آنها به ترتیب 162 و .150 به دست آمد و در عین حال Moz از این تنظیمات کمترین بهره را برد.

برای کسانی که از شما فریاد می زنند ، "اما این زندگی واقعی است ، شما با اموزش سئو سؤال نمی کنید!" ، هرگز نترسید ، ما در آخر تنظیماتی را برای اطمینان انجام خواهیم داد.

در اینجا نمرات به روز شده در پایان دور دو آورده شده است:

ابزار

تست PCC

تنظیم PCC

جمع

SpyFu

9.8

10

19.8

موز

10

9.7

19.7

SEMrush

8.8

9.8

18.6

KW Finder

8.7

8.9

17.6

AHREF ها

7.7

9.1

16.8

KPT

1.1

3.6

4.7

SpyFu رهبری می کند! حالا بیایید به دور آخر تست های آماری بپردازیم.

آزمون 3: تغییر شکل مجدد
با توجه به اینکه هرگز در این مقیاس مطالعه ای بر روی ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام نشده است ، می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که چندین روش جستجوی داده ها را مورد بررسی قرار داده ایم.

با تشکر فراوان از راس جونز ، که یک مدل کاملاً متفاوت را در کنار هم قرار داده است که به این سوال پاسخ می دهد: "احتمال اینکه مشکل دو کلمه کلیدی به طور تصادفی انتخاب شده باشد ، وضعیت نسبی رتبه بندی را به درستی پیش بینی می کند؟"

او به طور تصادفی 2 کلمه کلیدی را از لیست و نمرات مشکل مرتبط با آنها انتخاب کرد.

فرض کنید یک ابزار می گوید مشکلات به ترتیب 30 و 60 است. این احتمال وجود دارد که مقاله نویسی شده برای نمره 30 رتبه بالاتر از مقاله ای باشد که در 60 نوشته شده است؟ سپس ، او همان تست را 1000 بار انجام داد.

او همچنین مثالهایی را به نمایش گذاشت که دو کلمه کلیدی به طور تصادفی انتخاب شده در یک رتبه بندی مشترک قرار دارند ، یا نقاط داده از بین نمی روند. نتیجه این بود:

تغییر شکل

درست حدس زده شد

موز

62.2٪

اهورف

61.2٪

SEMrush

60.3٪

یاب کلید واژه

58.9٪

SpyFu

54.3٪

KPT

45.9٪

همانطور که مشاهده می کنید ، این ابزار برای هر یک از ابزارها بسیار مهم بود. از آنجا که ما شروع به دیدن می کنیم ، هیچ کس یک گلوله نقره ای نیست ، بنابراین وظیفه ما این است که ببینیم هر ابزار چقدر به تصمیم گیری های تحصیل کرده تر از حدس زدن کمک می کند.

اکثر ابزارها مطابق با SpyFu ، که با این آزمایش بسیار سر و کار داشتند ، مطابق با سطح عملکردشان از تست های قبلی تقریباً سازگار بودند.

برای به ثمر رساندن این آزمون ، باید از 50٪ به عنوان پایه استفاده کنیم (معادل تلنگر سکه یا صفر امتیاز) و هر ابزار را نسبت به چگونگی عملکرد بهتر در یک تلنگر سکه ، مقیاس گذاری کنیم ، تا بهترین گلزن ده نکته ها.

به عنوان مثال ، Ahrefs نمره 11.2٪ بهتر از تلنگر سکه را به دست آورد که 8.2٪ کمتر از موز است که 12.2٪ بهتر از زدن یک سکه است و به AHREFs نمره 9.2 می دهد.

نمرات به روز شده به شرح زیر است:

ابزار

تست PCC

تنظیم PCC

تغییر شکل

جمع

موز

10

9.7

10

29.7

SEMrush

8.8

9.8

8.4

27

اهورف

7.7

9.1

9.2

26

KW Finder

8.7

8.9

7.3

24.9

SpyFu

9.8

10

3.5

23.3

KPT

1.1

3.6

-4

.7

بنابراین پس از آخرین آزمایش دقت آماری ، ما Moz را به طور مداوم در رده های برتر انجام می دهیم. SEMrush ، Ahrefs و KW Finder همگی در رده دوم امتیازات قابل احترامی به دست می آورند ، به دنبال آن پرونده بی نظیر SpyFu ، که در دو تست اول برجسته انجام شده است (البته تنها در 80٪ کلمات کلیدی آزمایش شده نتیجه ای را به دست می آورد). در آزمون نهایی صاف

سرانجام ، ما باید برخی از تنظیمات قابلیت استفاده را انجام دهیم.

تنظیم قابلیت استفاده 1: مطابقت با کلید واژه
اگر نتواند نتیجه ای برای کلمات کلیدی شما در حال تحقیق باشد ، یک ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام نمی دهد. ساده و ساده ، اگر آنها سطح کارکرد عملی یکسانی نداشته باشند ، نمی توانیم دو ابزار را به عنوان برابر رفتار کنیم.

برای توضیح به صورت عملی ، اگر ابزاری در مورد یک کلید واژه خاص داده نداشته باشد ، یکی از دو مورد اتفاق می افتد:

برای به دست آوردن داده ها باید از ابزار دیگری استفاده کنید ، که نقطه تمام استفاده از ابزار اصلی را کم می کند.
فرصتی برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی با ارزش بالا از دست می دهید.
هیچ سناریو خوب نیست ، بنابراین ما یک سیستم پنالتی را توسعه دادیم. برای هر 10٪ نرخ مسابقه کمتر از 100٪ ، ما از امتیاز نهایی یک امتیاز واحد کسر کردیم ، با حداکثر کسر 5 امتیاز. به عنوان مثال ، اگر ابزاری با 92٪ کلمات کلیدی مطابقت داشته باشد ، ما از 8 امتیاز از نمره نهایی کسر می کنیم.

ممکن است یک نفر استدلال کند که این مجازات با توجه به اهمیت دو سناریوی یکجانبه که در بالا به آن اشاره شد ، در واقع بسیار ملایم است.

مجازات ها به شرح زیر است:

ابزار

نرخ مسابقه

مجازات

KW Finder

100٪

0

اهورف

100٪

0

موز

100٪

0

SEMrush

92٪

-8

ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی

88٪

-1.2

SpyFu

80٪

-2

لطفاً توجه داشته باشید که ما به SEMrush تسلط زیادی داشتیم ، از این لحاظ که از نظر فنی ، بسیاری از کلید واژه های ارزیابی شده در ابزار دشواری کلمه واژه آن یافت نشد ، بلکه از طریق حفر دستی توسط ابزار عبارت مسابقه مطابقت داشت. ما به آنها پاس می دهیم ، اما با یک هشدار شدید!

تنظیم قابلیت استفاده 2: قابلیت اطمینان
من به شما گفتم ما برمی گردیم به این! با استفاده از آزمون دوم ، ما سه قوت محکم را که بر نمره هر یک از ابزارها تأثیر منفی گذاشته اند دور انداختیم ، اکنون تنظیماتی را انجام خواهیم داد.

در زندگی واقعی ، هیچ ماهی گیر وجود ندارد. در زندگی واقعی ، هر یک از این سه پست وبلاگ که حذف شده اند ، نشان دهنده یک سرمایه گذاری پولی و زمانی قابل توجه است. بنابراین ، هنگامی که یک ابزار دارای یک اشتباه بزرگ است ، نتیجه می تواند یک اتلاف وقت و منابع باشد.

به همین دلیل ، ما برای آن دسته از ابزارهایی که بیشترین سود را از معلولیت آنها داشته اند ، مجازات ناچیزی خواهیم گرفت.

ما از سطح پیشرفت PCC برای ارزیابی میزان ابزاری که در از بین بردن محیط داخلی آنها سود می برد استفاده خواهیم کرد. با انجام این کار ، ما به ابزارهایی که بیشترین اطمینان را داشته باشند ، پاداش می دهیم. به عنوان یادآوری ، مبالغی که هر ابزاری بدست می آورد به شرح زیر است:

ابزار

تفاوت (+/-)

اهورف

0.162

SEMrush

50 0.150

ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی

44 0.144

SpyFu

0.122

KWFinder

10 0.11010

موز

01 0.101

در محاسبه پنالتی ، هر یک از ابزارها را نسبت به نوازنده برتر به ثمر رساندیم ، به صادرکننده صفر پنالتی و اعمال مجازات بر اساس میزان سود بیشتر از ابزارهای دریافت شده بیش از قابل اطمینان ترین ابزار ، در مقیاس 0-100٪ ، با حداکثر کسر 5 امتیاز

بنابراین اگر ابزاری دو برابر سود برترین ابزار را دریافت می کرد ، می توانست سود حداکثر 100٪ را کسب کند ، و حداکثر کسر 5 امتیاز را دریافت می کرد. اگر یک ابزار دیگر 20٪ سود بیشتر از قابل اعتمادترین ابزار کسب کند ، کسر 1 امتیاز را به دست می آورد. و غیره

ابزار

٪ سود

مجازات

اهورف

60٪

-3

SEMrush

48٪

-2.4

ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی

42٪

-2.1

SpyFu

20٪

-1

KW Finder

-4

موز

-

0

نتایج
همه ما گفتیم ، مجازاتهای ما نسبتاً ملایم بود و اندک جابجایی در رده میانی وجود داشت. نمرات نهایی به شرح زیر است:

ابزار

نمره کل

ستاره ها (5 حداکثر)

موز

29.7

4.95

KW Finder

24.5

4.08

SEMrush

23.8

3.97

اهورف

23.0

3.83

Spyfu

20.3

3.38

KPT

-2.6

0.00

نتیجه
استفاده از هر ابزار دشواری برای کلید واژه های ارگانیک ، مزیت شما نسبت به عدم انجام این کار را به شما می دهد. در حالی که هیچ یک از ابزارهای توپ کریستالی نیستند و قابلیت پیش بینی کامل را دارند ، اما مطمئناً به شما می دهند. علاوه بر این ، اگر داده های کافی را در مورد عملکرد وبلاگ های خود ثبت کنید ، تصویر واضح تری از امتیازات مشکل کلمه کلیدی را که باید برای رتبه بندی در صفحه اول هدف قرار دهید ، بدست می آورید.

به عنوان مثال ، موارد زیر را در مورد چگونگی هدف قرار دادن کلمات کلیدی با هر ابزار می دانیم:

ابزار

میانگین رتبه بندی KD 10 ≤

میانگین رتبه بندی KD 11 پوند

موز

33.3

37.0

SpyFu

47.7

50.6

SEMrush

60.3

64.5

KWFinder

43.3

46.5

اهورف

11.9

23.6

این اطلاعات بسیار قدرتمند است! این صفحه اول یا شلوغ است ، بنابراین ما اکنون آستانه هر ابزاری را که باید هنگام انتخاب کلمات کلیدی تنظیم کنیم ، می دانیم.

با ما همراه باشید ، زیرا ما بین تعداد کلمات ، روزهای زنده ، رتبه بندی کل کلمات کلیدی و انواع دیگر چیزهای آبدار ارتباط بسیار بیشتری برقرار کرده ایم. برای به روزرسانی ها دوباره در اوایل ماه سپتامبر تنظیم کنید!

ما امیدواریم که شما این آزمون را مفید بدانید ، و با هر گونه سؤالی در مورد ریاضی ما احساس راحتی کنید!

سلب مسئولیت: این نتایج تخمین زده می شود بر اساس 50 کلمه کلیدی رتبه بندی از 50 پست وبلاگ و داده های تحقیق درباره کلمات کلیدی که از یک لحظه در زمان گرفته می شوند. جستجو یک چشم انداز متغیر است و از زمان کشیدن داده ها مطمئناً این نتایج تغییر کرده اند. به عبارت دیگر ، این مورد به همان اندازه دقیق است که می توانیم از تجزیه و تحلیل یک هدف در حال تحقق استفاده کنیم.

درباره Jeff_Baker -

جف مدیر استراتژی بازاریابی دیجیتال در دفتر سان فرانسیسکو Brafton است. وی در زمان شخصی خود ، نجاری و جادوگر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹
سئو سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی