بهینه سازی وب سایت برای گوگل (سئو seo)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل

به هر حال وب سایت شما چقدر ارزش دارد؟ راهنمای آسان برای ارزیابی
تحقیقات رقابتی | صنعت بازاریابی
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
همه ما در ساختن مشاغل خود سخت تلاش می کنیم.

ما عدالت عرق و تمام اشکهایی را که می تواند با آن به وجود بیاورد برای ساختن یک چیز واقعاً عالی قرار داده ایم. ممکن است بعد از یک روز دیگر سر کار کردن در دفتر یا تایپ کردن خشمگینانه بر روی صفحه کلید ، تعجب کنید ... بازی آخر اینجا چیست؟

واقعاً دنبال چه چیزی هستید؟ آیا علامت نئونی درخشان با کلمه "خروج" وجود دارد که مسیر رسیدن به هدف نهایی شما را نشان می دهد؟

برای اکثر مشاغل ، هدف نهایی این است که در نهایت آن تجارت را به کارآفرینی دیگری که می خواهد دست به دست هم بدهد بفروشد و به سادگی از سود حاصل از فروش لذت ببرد. متأسفانه ، اکثر ما حتی نمی دانیم که تجارت ما چه چیزی ارزش دارد ، و حتی کمتر از آن که بخواهیم فروش آن را بدست آوریم - یا حتی اگر حتی برای شروع آن حتی فروش است.

اینجا جایی است که Empire Flippers وارد می شود. ما سالهاست که در فضای کسب و کار آنلاین کارگزار هستیم و به گروهی آرام اما گرسنه از سرمایه گذاران که به دنبال به دست آوردن دارایی های دیجیتال هستند ، خدمت می کنیم. تقاضا برای دارایی های سودآور دیجیتالی به حدی در حال رشد بوده است که کارگزاری ما توانست دو سال پیاپی ، هر دو بار زیر 500 مارک ، در فهرست شرکت 5000 قرار بگیرد.

با اطمینان می توانیم بگوییم که ، بله ، واقعاً خروجی برای تجارت شما وجود دارد.

در پایان این مقاله ، می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی ارزش گذاری مشاغل آنلاین ، آنچه که خریداران به دنبال آن هستند ، بدانید و چطور می توانید برای خرید اینترنتی وب سایت ، نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) ، یا بهترین دلار عالی خود را بدست آورید. فروشگاه تجارت

(احتمالاً متوجه شده اید که در بند آخر کلمه "نمایندگی" را درج نکرده ام. آژانس های دیجیتال فروش فوق العاده ای دشوار است ؛ برای انجام این کار ، شما باید فرایند خود را تا حد ممکن ساده تر کنید. حتی اگر داشتن مشتری عالی باشد. ، دارایی های دیجیتالی دیگر به راحتی قابل فروش هستند.)

اگر یک دارایی دیجیتالی ساخته اید که می خواهید از آن خارج شوید ، اولین سؤالی که به نظر می رسد این است: "این به نظر جالب می رسد ، اما چگونه می توانم براساس آنچه من ایجاد کردم ، برچسب قیمت واقعی را بگذارم؟"

ما در زیر به آن جواب می دهیم ، اما ابتدا بیایید در مورد اینکه چرا شما فقط خواننده موز بلاگ هستید ، در موقعیتی عالی قرار دارید صحبت خواهیم کرد.

چرا آموزش سئو با ارزش ترین ترافیک برای یک دارایی دیجیتال است؟

سئو جذاب ترین منبع ترافیک برای افرادی است که به دنبال خرید مشاغل آنلاین هستند.

زیبایی سئو این است که به محض اینکه کار را برای دستیابی به رتبه ها انجام دهید ، آنها می توانند برای برخی اوقات ماهها بدون حفظ و نگهداری قابل توجهی ترافیک را حفظ و به همراه داشته باشند. با تبلیغات مربوط به پرداخت هر کلیک (PPC) ، مانند تبلیغات فیس بوک ، که به نظارت روزانه نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز عجیب و غریب با تبدیل های شما اتفاق نمی افتد یا اینکه زیاد هزینه نمی کنید ، در تضاد کامل است.

برای کسی که تجربه ای در زمینه تولید ترافیک ندارد اما می خواهد یک تجارت آنلاین سودآور را خریداری کند ، یک وب سایت با سئوی مبتنی بر سئو فقط معنی دارد. آنها می توانند در حالی که یاد می گیرند درآمد کسب کنند. هنگامی که آنها دارایی را خریداری می کنند (به طور معمول یک وب سایت محتوا برای افرادی که تازه کارشان را شروع می کنند) ، می توانند با اضافه کردن مطالب جدید با کیفیت بالا و بازی در مورد تکنیک های پیچیده تر SEO در این مسیر بازی کنند.

حتی کسی که در ترافیک پولی استاد است ، SEO را دوست دارد. آنها ممکن است یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را خریداری کنند که دارای تبلیغات واقعی در فیس بوک باشد و در حال حاضر بیشترین ترافیک خود را از طریق سئو انجام می دهد ، و با سئو مانند سؤال بر بالای ترافیک پولی که قصد دارند به سمت آن فروشگاه تجارت الکترونیکی حرکت کند ، رفتار می کنند.

خواه خریدار تازه وارد باشد یا جانباز ، SEO به عنوان یک روش ترافیک یکی از گسترده ترین درخواست های هر استراتژی ترافیکی دیگر را دارد. اگرچه خود SEO در بیشتر موارد ارزش تجارت را افزایش نمی دهد ، اما خریداران بیشتری را نسبت به سایر اشکال ترافیک جذب می کند.

حال ، بیایید به آنچه کسب و کار شما ارزش دارد ، برسیم.

در واقع تجارتهای آنلاین چگونه ارزیابی می شوند؟
چگونگی ارزشیابی مشاغل چنین سؤالی متداولی است که ما در کارگزاری خود دریافت می کنیم که ما یک ابزار ارزیابی خودکار ایجاد کردیم که تخمین رایگان از ارزش تجارت شما می دهد ، که مخاطبان ما با تمام پروژه های مختلف خود از آن استفاده می کنند.

یک فرمول نسبتاً اساسی در قلب هر ارزیابی وجود دارد:


شما به میانگین سود خالص 12 ماهه خود و بعد چندین برابر آن نگاه می کنید. به طور معمول ، یک تعداد بین 20 تا 50 برابر سود خالص 12 ماهه برای مشاغل آنلاین سالم و سودآور است. با نزدیک شدن به 50 برابر ، باید بتوانید نشان دهید که تجارت شما ماه به ماه با شکلی بزرگ و در حال رشد است و تجارت شما قابل دفاع است (موضوعی که بعدا در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد).

ممکن است برخی از دلالان را با استفاده از EBITDA 2x یا 3x مشاهده کنند که قبل از بهره ، مالیات ، استهلاک و استهلاک درآمدی برای درآمد دارد.

وقتی این فرمول را می بینید ، آنها از مضرب سالانه استفاده می کنند ، در حالی که در Empire Flippers از یک مضرب ماهانه استفاده می کنیم. بین این دو فرمول واقعاً تفاوت زیادی وجود ندارد. این به طور عمده به اولویت شما بستگی دارد ، اما اگر در خرید و فروش مشاغل آنلاین کاملاً جدید هستید ، پس دانستن اینکه کارگزاران مختلف مشاغل را چگونه قیمت می کنند ، مفید است.

ما چندین ماهه را ترجیح می دهیم زیرا این تصویر تصویری گرانتر از تجارت و مکان های مختلف را نشان می دهد.

دقیقاً همانطور که می توانید با استفاده از دانش سئو روی Google SERP تأثیر بگذارید ، بنابراین می توانید با استفاده از این فرمول ، ارزش ارزیابی بهتری داشته باشید تا زمانی که می دانید به دنبال چه چیزی هستید.

نحوه حرکت سوزن چندگانه به نفع شما
کارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن یک مضرب بالاتر بدست آورید. بسیاری از آن به معنای عقل سلیم می آید و واقعاً خود را در کفش خریدار قرار می دهید.

نکته مفیدی که می توان پرسید: "آیا تا به حال می توانم تجارت خود را بخرم؟ چرا؟ چرا که نه؟"

این تمرین می تواند شما را به تغییر چیزهای مختلف در زمینه تجارت خود سوق دهد.

دو حوزه ای که بیشترین تأثیر را بر روی چندگانه دارند ، به میانگین سود خالص واقعی شما رسیده اند و مدت زمانی که تجارت در زمینه کسب درآمد بوده است.

سود خالص متوسط
هرچه میانگین سود خالص شما بالاتر باشد ، تمایل چندگانه به شما بیشتر خواهد بود زیرا این یک دارایی بزرگتر از پول نقد است. بنابراین منطقی است که به روشهای مختلفی که می توانید سود خالص خود را افزایش داده و کل هزینه های خود را کاهش دهید ، نگاه کنید.

هر دارایی دیجیتال در جایی که هزینه های آنها از کجا می آید کمی متفاوت است. برای سایت های محتوا ، هزینه های تولید محتوا به طور معمول سهم شیر در هزینه ها است. با نزدیک شدن به زمان فروش ، ممکن است بخواهید محتوای خود را کاهش دهید. در موارد دیگر ، شما ممکن است بخواهید به جای داشتن نویسندگان داخلی در لیست حقوق و دستمزد ، به یک راه حل آژانس بروید که در آن می توانید هزینه های محتوای خود را در وصیت نامه کم کنید و یا به حداقل برسانید.

هزینه هایی نیز وجود دارد که ممکن است شما برای تجارت مورد استفاده قرار دهید اما واقعاً در کارکردن مشاغل "ضروری" نیستید ، معروف به افزودنی ها.

موارد اضافی
افزودنیهای برگشتی جایی هستند که هزینه های معینی را برای سود خالص اضافه می کنید. اینها مواردی هستند که احتمالاً در حساب کاربری شارژ کرده اید اما برای اجرای مشاغل کاملاً مرتبط نیستند.

اینها می تواند نوشیدنی ، وعده های غذایی یا تعطیلاتی باشد که در حساب کاربری و حتی گاهی همایش های تجاری ارائه می شود. به عنوان مثال ، رفتن به کنفرانس در مورد بازاریابی ایمیل ممکن است یک هزینه "الزامی" برای اجرای یک سایت محتوای بهداشتی محسوب نشود ، در حالی که رفتن به یک کنفرانس منابع مانند نمایشگاه کانتون می تواند یک افزونه سخت تر برای توجیه زمان اجرای آن باشد. یک فروشگاه تجارت الکترونیکی.

موارد دیگر ، مانند ابزارهای جستجوگرها که به طور ماهانه از آنها استفاده می کنید ، احتمالاً می توانند به تجارت اضافه شوند. اکثر مردم برای اداره و رشد مشاغل خود به طور مداوم به آنها احتیاج نخواهند داشت. آنها ممکن است به مدت یک ماه مشترک شوند ، تمام داده های کلمات کلیدی موردنیاز خود را برای مدتی دریافت کنند ، لغو کنند ، و بعد از آمادگی برای انجام تحقیقات بیشتر در مورد کلمات کلیدی دوباره برگردند.

بیشتر هزینه های شما افزایشی نخواهد بود ، اما خوب است که این موارد را در خاطر داشته باشید زیرا قطعاً می توانند قیمت فروش نهایی تجارت شما را افزایش دهند.

هنگامی که هزینه ها را کاهش نمی دهد
در حالی که معمولاً چربی زیادی وجود دارد که می توانید از مشاغل خود بر حذر داشته باشید ، باید در مورد آن منطقی باشید. کاهش برخی موارد ممکن است سود خالص کلی شما را بهبود بخشد ، اما جذابیت شغلی را به شدت کاهش می دهد.

یک مورد متداول که در فضای تجارت الکترونیکی مشاهده می کنیم ، solopreneurs است که شروع به بسته بندی و ارسال تمام اقلام خود به مشتریان می کند. این تفکر پیش می رود که آنها با انجام این کار در پس انداز خود صرفه جویی می کنند. در حالی که ممکن است این درست باشد ، اما یک خریدار بالقوه یک راه حل جذاب نیست.

صرف هزینه بیشتر برای راه حل شخص ثالث که بتواند محصول را برای سفارشات خود وارد کرده و حمل کند ، بسیار جذاب تر است. از این گذشته ، بسیاری از خریداران مشغول مسافرت به دنیا هستند در حالی که یک تجارت آنلاین دارند. اجبار به حل و فصل آنها فقط برای اینکه بتوانند محصولات خود را در مقابل تعلیق در سواحل بالی برای چند ماه در طول زمستان بفرستند سؤال سختی است.

هنگام فروش یک تجارت ، شما نمی خواهید فقط از هزینه ها نگران باشید ، بلکه پیوستن و شروع به کار آن تجارت برای یک خریدار آسان است.

حتی اگر سیستمهایی که شما ایجاد می کنید هزینه های اضافی را نیز اضافه کنید ، مانند استفاده از شخص ثالث برای رسیدگی به تحقق ، آنها بیشتر از ارزش نگه داشتن خود استفاده می کنند ، زیرا باعث می شوند تجارت برای خریداران جذاب تر شود.

طول تاریخ
هرچه تاریخچه بیشتری را نشان دهید ، جذابیت کسب و کار شما بیشتر خواهد بود ، مادامی که در سطح سود ثابت نگه داشته شود یا یک روند صعودی را نشان دهد.

هرچه تجارت شما به سمت روند افزایشی تر باشد ، چند برابر بیشتر می خواهید.

در حالی که شما نمی توانید کارهای زیادی را از نظر طولانی کردن تاریخچه تجارت انجام دهید ، می توانید با سرمایه گذاری در موارد مورد نیاز در اوایل کار ، خود را برای فروش نهایی آماده کنید. به عنوان مثال ، اگر می دانید وب سایت شما به یک makeover بزرگ احتیاج دارد و 24 ماه دیگر از فروش خود فاصله ندارید ، بهتر است که مجدداً طراحی مجدد وب سایت بزرگ را انجام دهید ، به جای میانگین 12 ماهه ، مشاغل شما قیمت گذاری می شود.

نشان دادن رشد سالانه نیز برای به دست آوردن یک مضرب بهتر می تواند مفید باشد ، زیرا نشان می دهد که تجارت شما می تواند دردهای رو به رشد داشته باشد. این توانایی در ایجاد چالش های شغلی در کسب و کار به ویژه در شغلی که ترافیک اصلی آن Google-organical است صادق است. این نشان می دهد که این سایت با ماندگاری چندین بروزرسانی بزرگ در طول چند سال ، SEO را با کیفیت انجام داده است.

از طرف دیگر ، یک تجارت رو به پایین روند صعودی به مراتب بدتر خواهد کرد ، احتمالاً در دامنه 12-18x. با این وجود باز هم تجارت در حال کاهش است. خریداران خاصی وجود دارند که فقط دارایی پریشانی را می خواهند زیرا می توانند آنها را با تخفیف های عمیق بدست آورند و غالباً مجموعه مهارت های لازم برای تعمیر سایت را دارند.

شما فقط باید بخاطر کاهش قیمت حاضر به خرید و فروش پایین باشید و از آنجا که استخر خریدار در دارایی های مضطرب کوچکتر است ، احتمالاً قبل از اینکه کسی را پیدا کنید که می خواهد دارایی را خریداری کند ، چرخه فروش طولانی تری خواهید داشت.

فاکتورهای دیگری که منجر به ضرب بالاتری می شوند
در حالی که سود و طول تاریخ دو عامل اصلی هستند ، دسته ای از عوامل کوچکتر وجود دارد که می تواند به افزایش قابل توجهی در قیمت گذاری چند برابر و نهایی شما بیفزاید.

شما می توانید با تعداد زیادی از این موارد کنترل عادلانه ای داشته باشید ، بنابراین آنها می توانند تا حد امکان در پنجره 12 تا 24 ماهه که در آن شما می توانید تجارت آنلاین خود را برای فروش آماده کنید ، حداکثر کنید.

1. نقاط بحرانی شکست را به حداقل برسانید
نقاط مهم نقص در کسب و کار شما است که می تواند در کل معامله گر باشد. فروش مشاغل دارای یک یا دو نکته مهم بسیار نادر است اما حتی در این صورت می خواهید سعی کنید تا حد ممکن این کار را به حداقل برسانید.

نمونه ای از یک نقطه مهم شکست می تواند جایی باشد که تمام ترافیک وب سایت شما صرفاً Google-Organical باشد. اگر سایت با به روزرسانی الگوریتم Google جریمه شود ، می تواند تمام ترافیک و درآمد شما را یک شبه از بین ببرد.

به همین ترتیب ، اگر شما عضو وابسته به آمازون هستید و آمازون ناگهان شرایط خدمات خود را تغییر می دهد ، می توانید به دلایلی که نمی فهمید و یا حتی زمان واکنش به آنها را ندارید ، ممنوع الخروج شوید ، در پایان با یک سایت بسیار قاچاق شده و درآمد صفر را به دست می آورید.

در فضای تجارت الکترونیکی ، موقعیت هایی را می بینیم که کارآفرین فقط یک تأمین کننده داشته باشد که بتواند محصول خود را بسازد. چه اتفاقی می افتد اگر آن تأمین کننده بخواهد قیمت ها را بالا ببرد یا ناگهان به طور کامل از کار خارج شود؟

ارزش این را دارد که منابع ترافیکی خود را متنوع کنید ، چندین استراتژی کسب درآمد برای یک سایت محتوا داشته باشید ، یا در مورد داشتن پشتیبان و یا حتی تهیه کنندگان رقیب محصولات تجارت الکترونیکی خود تحقیق کنید.

هر کسب و کاری نوعی ضعف دارد. کار شما این است که حداکثر آن نقاط ضعف را به حداقل برسانید تا بیشترین ارزش را از یک خریدار بالقوه کسب کنید.

2. مقادیر زیاد ترافیک
ترافیک بالاتر با درآمد بالاتر همبستگی دارد ، که در نهایت باید سود خالص شما را افزایش دهد. این همه بدون بیان می رود؛ با این حال ، بالا بودن ترافیک همچنین می تواند یک مزیت اضافی برای کمک به ایجاد سود خالص محکم باشد.

بسیاری از خریداران به دنبال مشاغلی هستند که بتوانند در هر نقطه از قیف بازاریابی به حداکثر سرعت خود برسند. هنگامی که میزان ترافیک زیادی دارید ، به آنها فضای زیادی می دهید تا با عوامل مختلف بهینه سازی نرخ تبدیل مانند افزایش گزینه های ایمیل ، ایجاد یا ایجاد یک دنباله سبد رها شده بهتر و ایجاد تماسهای مختلف برای اقدام در سایت بازی کنند.

در حالی که بسیاری از فروشندگان ممکن است در ترافیک رانندگی فوق العاده باشند ، ممکن است دقیقاً بزرگترین طرفدار نسخه نویسی یا CRO به طور کلی نباشند. این جایی است که یک فرصت بزرگ برای خریدار مناسب که ممکن است قادر به افزایش تبدیل با نوشتن مقاله یا مهارت CRO باشد ، نهفته است.

3. مشترکین ایمیل
تقریباً یک فضای کلی در فضای بازاریابی اینترنتی برای گفتن "پول در لیست" است. "ایمیل اغلب یکی از بزرگترین محرک های درآمد شرکت ها بوده است ، اما یک الگوی عجیب و غریب وجود دارد که ما پس از فروش صدها مشاغل آنلاین کشف کرده ایم.

گفتن کسی که باید از لیست ایمیل استفاده کند بسیار شبیه به گفتن کسی برای رفتن به سالن بدنسازی است: آنها قبول دارند که این مفید است و باید این کار را انجام دهند ، اما غالباً هیچ کاری در مورد آن انجام نمی دهند. سپس کسانی هستند که یک لیست ایمیل ایجاد می کنند زیرا آنها قدرت آن را درک می کنند ، اما هرگز با آنها کار مفیدی انجام نمی دهند.

این نتیجه در لیست های ایمیل در مورد اینکه آیا آنها واقعاً به ارزش نهایی ارزیابی کسب و کار شما افزوده اند ، یک نکته ناگوار یا ناخواسته است.

اگر بتوانید ثابت کنید لیست ایمیل ارزش افزوده ای را به مشاغل شما اضافه می کند ، در این صورت لیست ایمیل شما می تواند چندگانه خود را بهبود بخشد. اگر از سکانس های اتوماسیون الکترونیکی خوب برای فروش مجدد ترافیک خود استفاده می کنید و به طور معمول لیست را با پیشنهادات جدید و تکه هایی از محتوای با کیفیت بالا به ایمیل ارسال می کنید ، در این صورت لیست ایمیل شما دارای ارزش واقعی مرتبط با آن است که این موضوع در ارزیابی نهایی شما منعکس می شود.

4- رسانه های اجتماعی زیر
با گذشت زمان ، رسانه های اجتماعی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده اند ، اما می تواند وحشی فوق العاده ناخوشایند نیز باشد.

بهتر است در زیر یک لیست ایمیل "نرم" به دنبال رسانه های اجتماعی خود باشید. دسترسی رسانه های اجتماعی شما در مقایسه با لیست ایمیل شما پایین تر خواهد بود ، به خصوص که دسترسی ارگانیک اجتماعی بر روی سیستم عامل های اجتماعی بزرگتر مانند Facebook رو به کاهش است. بعلاوه ، شما این بستر را ندارید که از زیر ساخته شود ، به این معنی که می تواند هر زمان و به دلایل خارج از کنترل شما از شما دور شود.

بعلاوه ، جعلی کردن پیروان و لایک ها خیلی ساده است.

با این حال ، اگر بتوانید از همه این موارد کنار بیایید و ثابت کنید که دنبال کردن تبلیغات اجتماعی و رسانه های اجتماعی ترافیک و فروش واقعی را به سمت مشاغل خود سوق می دهد ، مطمئناً به افزایش چندگانه شما کمک خواهد کرد.

5. چند محصول ارائه می دهید
کسب همه چیز از یک محصول واحد تا حدودی خطرناک است.

چه اتفاقی می افتد اگر آن محصول از سبک خارج شود؟ یا قطع می شود؟

این که آیا شما در حال تجارت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید یا یک سایت محتوا که از طریق پیوندهای وابسته به کسب درآمد می پردازد ، می خواهید چندین محصول مختلف ارائه دهید.

هنگامی که چندین محصول از طریق وب سایت خود درآمد خوبی کسب می کنید ، خریدار در نهایت جذابیت پیدا می کند و ارزش آن را بیشتر می کند زیرا اگر یکی از "طعم های ماه" بر شما ناپدید شود ، شما به طرز بزرگی آسیب نمی بینید. .

6. ساعت مورد نیاز است
به یاد داشته باشید ، اکثر خریداران به دنبال دستیابی به شغل نیستند. آنها می خواهند یک سرمایه گذاری با رشد پول نقد را داشته باشند که بتوانند به طور ایده آل مقیاس خود را افزایش دهند.

در حالی که هیچ مشکلی در کار 40 تا 50 ساعت در هفته در شغلی که واقعاً خاص باشد ، نخواهد بود ، اما استخر خریداران کلی شما را باریکتر کرده و تجارت را کمتر جذاب می کند. واقعیت این است که ، اکثر دارایی های دیجیتالی که ایجاد می کنیم واقعاً به این میزان کار از طرف مالک احتیاج ندارند.

آنچه ما به طور معمول می بینیم این است که زمینه های زیادی برای بهبود وجود دارد که فروشنده می تواند از آنها استفاده کند تا سهم هفتگی خود را در هفته به حداقل برساند. توصیه می کنیم هرکسی که به دنبال فروش مشاغل خود است ابتدا در نظر بگیرد که چگونه می توانند درگیری واقعی خود را به حداقل برسانند.

سه روش موثر برای کاهش زمان صرف شده شما عبارتند از:

سیستم سازی : هرچه بیشتر ممکن است کار خود را به صورت خودکار انجام دهید
ایجاد یک تیم: بزرگترین برنده هایی که ما در اینجا می بینیم تمایل به ایجاد محتوا ، خدمات به مشتریان ، عملیات کلی و استخدام یک آژانس بازاریابی برای انجام اکثر وزنه برداری های سنگین برای شما است. در حالی که این هزینه هایی را افزایش می دهد که میانگین سود خالص را پایین می آورد ، آنها همچنین تجارت شما را بسیار جذاب تر می کنند.
ایجاد مراحل عملیاتی استاندارد (SOPs): SOPs باید کلیه مراحل یک کار خاص تجارت را تشریح کند و باید به اندازه کافی خوب باشد که اگر آنها را به کسی واگذار کردید ، آنها نیز می توانند این کار را 80 درصد انجام دهند.
شما همیشه باید در موقعیتی قرار بگیرید که کار خود را انجام دهید و نه IN.

7. یک قایق عمیق تر حفاری کنید
در Empire Flippers ، ما همیشه از مردم می پرسیم که آیا آنها به اندازه کافی عمق تجاری خود را ایجاد کرده اند. شکاف عمیق به معنای کپی کردن کار شما سخت تر است. یک حق چاپ نمی تواند فقط یک دامنه و برخی هاستینگ خریداری کند و یک شبه تجارت خود را کپی کند.

یک فروشگاه حمل و نقل کالا که می توان در یک روز از آن نسخه برداری کرد ، تقریباً جذاب به اندازه فروشگاهی نیست که یک مارک واقعی و جامعه ای در برند خود ایجاد کرده باشد ، حتی اگر همان محصولات را بفروشند.

این واقعیت اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا ارزش گذاری کسب و کار شما به محدوده های مختلف ارزیابی شش رقمی و هفت رقمی می رود زیرا خریداران به دنبال خرید یک مارک واقعی در این مرحله و نه فقط یک سایت طاقچه هستند.

در اینجا چند اقدام شما می توانید برای تعمیق این قایق انجام دهید:

بازار خود را با نام تجاری خود بچرخانید (یک وب سایت نجاری ممکن است به طور خاص روی نیمکت ها تمرکز کند ، به عنوان مثال ، در جایی که استخدام صنعتگران متخصص برای نوشتن مطالب در مورد این موضوع هستید).
محصولات خود را منبع کنید و آنها را منحصر به فرد کنید ، نه یک محصول "من هم".
شرایط ویژه را با مدیران وابسته یا تأمین کنندگان خود مذاکره کنید. اگر ترافیک سودآوری را به یک پیشنهاد وابسته ارسال کرده اید ، غالباً می توانید با مدیر وابسته ایمیل را بخواهید که مبلغی را بپردازد و به آنها خوشحال می شوید. به همین ترتیب ، اگر در حال انجام تجارت خوب برای یک کالای حمل و نقل کالا هستید ، ممکن است آنها برای انجام توافق نامه انحصاری با شما آماده باشند. اطمینان حاصل کنید که همه این شرایط ویژه برای خریدار قابل انتقال است.
کپی کردن آنچه ساختید سخت تر است ، مضرب بیشتری را نیز دریافت خواهید کرد.

اما چرا شما هرگز تجارت آنلاین خود را در وهله اول به فروش می رسانید؟
اکنون شما به دانش کافی در مورد چگونگی افزایش ارزش نهایی تجارت خود مجهز هستید ، اما چرا واقعاً آن را می فروشید؟

دلایل گسترده و بی شماری است - تعداد زیادی از آنها در این پست ذکر شده اند. با این وجود چند دلیل رایج وجود دارد که شما ممکن است با آنها طنین انداز شوید.

در اینجا چند دلیل تجاری وجود دارد که چرا مردم مشاغل خود را می فروشند:

شروع یک تجارت جدید یا مایل به تمرکز روی سایر پروژه های فعلی
به دنبال استفاده از سرمایه برای جذب خود در فضایی رقابتی تر (و پر سود تر) هستند
هر گونه علاقه ای برای اداره مشاغل از دست داده و می خواهید قبل از شروع دارایی اقدام به فروش دارایی خود کنید ، بازتاب عدم علاقه آنها از طریق کاهش درآمد
مایل به گرفتن وجهی از مشاغل برای سرمایه گذاری در سرمایه گذاری های آفلاین مانند املاک و مستغلات ، سهام ، اوراق قرضه و غیره.
درست همانطور که یک تن از دلایل کسب و کار برای فروش وجود دارد ، دلایل شخصی دیگری نیز وجود دارد که چرا مردم تجارت خود را می فروشند:

گرفتن طلاق
خرید خانه برای خانواده خود (فروش یک دارایی دیجیتال می تواند هزینه سنگینی برای یک خانه باشد ، یا حتی کلیت خانه را نیز پوشش دهد)
داشتن مشکلات پزشکی
دلایل دیگر: ما یک فروشنده در بازارمان داشتیم که دلیل فروش مشاغل وی ، گرفتن پول کافی برای فرزندآوری بود.
وقتی می توانید 20 تا 50 ماه از سود خالص خود را جمع آوری کنید ، می توانید کارهای زیادی را انجام دهید که قبلاً گزینه های دیگری نبودند.

هنگامی که شما یک سینه جنگی شش ضلعی یا حتی هفت شکل دارید ، اغلب می توانید از رقابت بر حذر داشته باشید ، در زیرساخت ها و تیم هایی که قبلاً نمی توانستید سرمایه گذاری کنید ، سرمایه گذاری کنید و به طور کلی پروژه بعدی یا ایده تجاری خود را خیلی سریعتر شروع کنید بدون اینکه مجبور شوید نگران نباشید اگر یک به روزرسانی Google درآمد شما یا برخی تغییرات غیرقابل پیش بینی در بازار را حفظ کند ، نگران باشید.

این سؤال را ایجاد می کند ...

کی باید بفروشی؟
راستش بستگی دارد.

جواب این سؤال بیشتر یک هنر است تا یک علم.

به عنوان یک قانون اساسی ، باید از خود بپرسید که آیا از نوع پولی که از فروش موفق تجارت آنلاین خود می گیرید ، هیجان زده اید یا خیر.

شما می توانید از ابزار ارزیابی ما برای به دست آوردن یک برآورد از توپ طلا استفاده کنید یا برخی از ریاضیات پشت دستمال آنچه را که احتمالاً برای تجارت دریافت می کنید با استفاده از فرمول چندگانه اساسی که من بیان کردم ، انجام دهید. من ترجیح می دهم همیشه با برآورد های من در محافظه کار باشم ، بنابراین ریاضی دستمال شما ممکن است سود خالص 12 ماهه شما را با ضرب 25 برابر بدست آورد.

آیا این تعداد ابروهای شما را بالا می برد؟ حتی جالب است؟

اگر اینگونه باشد ، شاید شما بخواهید از خود بپرسید که آیا واقعاً برای مشارکت در مشاغل خود آماده هستید تا روی چیزهای دیگر متمرکز شوید. به یاد داشته باشید ، شما همیشه باید یک قیمت فروش MINIMUM را تعیین کنید که می خواهید از آن تجارت کنار بیایید ، چیزی که اگر با آن کار کنید ، همچنان شما را خوشحال می کند.

بیشتر ما بازاریابان اینترنتی همیشه در حال کار روی چندین پروژه هستند. متأسفانه ، برخی از پروژه ها فقط به عشق و شایسته آنها یا از آنها عادت نمی کنند.

به جای این که اجازه دهید آن پروژه ها از بین بروند ، در عوض ، تجارت آنلاین خود را به جای فروش در بازار بسیار گرسنه سرمایه گذاران ، شروع به سیل کردن قلمرو دیجیتال کنید.

فروش یک کسب و کار ، حتی اگر یک پروژه جانبی باشد که شما در آن پیچیده اید ، همیشه روندی صمیمی خواهد بود. وقتی برای کشیدن ماشه آماده هستید ، ما در هر مرحله از راه به شما کمک خواهیم کرد.

آیا در مورد فروش مشاغل آنلاین خود فکر کرده اید یا در گذشته فروشی را پشت سر گذاشته اید؟ توصیه ها ، سوالات یا حکایات خود را در نظرات به ما اطلاع دهید .

درباره efgreg -

Gregory Elfrink مدیر بازاریابی برای Empire Flippers ، کارگزار برجسته M&A است که در زمینه کمک به مردم برای خرید و فروش مشاغل آنلاین تخصص دارد. او کل تیم بازاریابی را مدیریت می کند و همچنان به رشد ، گسترش و ترقی سطح برند Empire Empire Flippers از طریق بازاریابی محتوا و ترافیک پرداخت شده کمک می کند. در خارج از امپراتوری فلیپس ، گرگوری همچنین عاشق مسافرت و نوشتن است. او معمولاً در جایی در جنوب شرقی آسیا یافت می شود اما اصالتاً اهل آلاسکا است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۸
سئو سایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی