بهینه سازی وب سایت برای گوگل (سئو seo)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل
چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۸ ق.ظ

بهینه سازی وب سایت داخلی. راهنمای مبتدی


بهینه سازی وب سایت داخلی. راهنمای مبتدی
در Facebook به اشتراک بگذارید در توییتر به اشتراک بگذارید در تلگرام به اشتراک بگذارید
 بلاگ  Artjoker چگونه این کار انجام شده است؟  بهینه سازی وب سایت داخلی. راهنمای مبتدی
امروز ما در مورد بهینه سازی وب سایت داخلی و چگونگی اجرای آن صحبت خواهیم کرد. این مقاله به احتمال زیاد برای مبتدیانی که هنوز نمی دانند چگونه به سایت نزدیک شوند و از کجا می توانند بهینه سازی آن را شروع کنند. به همین دلیل من سعی خواهم کرد که در مورد نکات کلیدی که پایه و اساس پیشرفت موفق سایت شما را فراهم می کند ، به صورت مرحله به شما بگویم.

بنابراین ...

بهینه سازی وب سایت داخلی چیست؟
بهینه سازی سایت داخلی - مجموعه ای از کارها در مورد عوامل داخلی سایت مطابق با الزامات موتورهای جستجو ، به منظور بهبود ارتباط سایت برای ارتقاء درخواست ها.

مراحل اصلی بهینه سازی وب سایت داخلی
مرحله 1. بهینه سازی برچسب های متا
بهینه سازی تگ های متا صفحات سایت نقش مهمی در تبلیغ آن دارد. اولین آشنایی کاربر با منابع شما منحصراً با قطعه سایت در نتایج جستجو شروع می شود. به همین دلیل است که در ابتدا بهینه سازی آنها بسیار مهم است.

برچسب عنوان - عنوان صفحه را تعریف می کند و نقش بسیار مهمی در ارتقاء دارد. عدم وجود یا کپی مطالب مربوط به برچسب عنوان بر موقعیت سایت تأثیر منفی می گذارد. بنابراین ، برای هر صفحه از سایت بسیار مهم است که عنوانی منحصر به فرد و بهینه شده را بنویسید که به طور دقیق محتوای صفحه را نمایش دهد. توضیحات توصیه شده نباید از 70 نویسه تجاوز کند.

توضیحات متا توضیحات مختصری از محتوای صفحه است لازم به ذکر است که محتوای برچسب توضیحات باید منحصر به فرد ، برای هر صفحه بهینه باشد و نباید از 160 نویسه تجاوز کند.

meta-tag کلمات کلیدی - شرح مختصری از کلمات کلیدی مورد استفاده برای تبلیغ صفحات در سایت.

NB استفاده از کلمات کلیدی از معانی معنایی که در عنوان توضیحات ، توضیحات ، کلمات کلیدی جمع آوری کرده اید بسیار مهم است. اطلاعات بیشتر در مورد معنایی را در مقاله "چگونه می توان هسته معنایی یک سایت را تشکیل داد" بخوانید .
مرحله 2: پیوندهای کانونی را پیکربندی کنید
اگر سایت شما دارای صفحات تکراری است ، توصیه می شود از پیوندهای متعارف استفاده کنید که تمام صفحات تکراری را از نتایج جستجو خارج می کند و به توزیع صحیح وزن پیوند صفحات کمک می کند. پیوندهای Canonical با استفاده از رشته "URL canonical" مشخص می شوند ، جایی که به جای "URL کانونی" شما باید آدرس صفحه را که به نظر شما اصلی برای نمایه سازی است ، مشخص کنید.

NB مشخص کردن آدرس کامل صفحه با http: // و دامنه به عنوان یک لینک معمولی بسیار مهم است.
مرحله 3. تجزیه و تحلیل ساختار سایت
ساختار سایت جنبه بسیار مهمی در ارتقاء آن دارد. بهتر از همه ، اگر ساختار سایت سه سطح باشد:

صفحه اصلی است که به بازدید کنندگان ایده در مورد آنچه در سایت است
بخش های موضوعی که موضوعات مختلف این سایت را فاش می کند
زیر بخش هایی که در مورد این مباحث توضیح می دهد 
NB ساختار سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. اگر سایت شما فقط یک بخش دارد ، پس باید در مورد تغییر ساختار ساختار سایت فکر کنید.
مرحله 4. بهینه سازی تصویر
برای تبلیغ موفق وب سایت از طریق تصاویر ، باید به بهینه سازی ویژگی های آنها توجه کنید: "Alt" ، "عنوان".

ویژگی "Alt" متنی جایگزین است که اگر مرورگر قادر به نمایش تصویر نیست ، نمایش داده می شود.

ویژگی "عنوان" توضیحی از تصویری است که کاربر هنگام مشاهده مکان نما روی تصویر می بیند.

NB صفحات alt و عنوان در رتبه بندی یک سایت با تصاویر تأثیر زیادی دارند. به همین دلیل توصیه می شود کلمات کلیدی را در توضیحات صفت قرار دهید که جوهر خود تصویر را منعکس کند.
مرحله 5. نام پرونده های تصویر
علاوه بر این برای ارتقاء وب سایت اگر اسامی فایل تصویر مطابق با کلمات کلیدی تبلیغی قابل خواندن توسط انسان باشد و بهینه سازی شود.

مرحله 6. بهینه سازی هدر
-
هنگام رتبه بندی صفحات یک سایت ، موتورهای جستجو به محتوای برچسب های عنوان اهمیت زیادی می دهند

،
، ... ،
.
شایان ذکر است که عنوان

باید فقط یک بار در صفحه ظاهر شود همچنین توصیه می شود که هدر
-
همچنین یک بار ملاقات کرد هنگام قرار دادن هدر در صفحه ، سلسله مراتب باید دنبال شود: برچسب گذاری کنید
- بلندتر و بزرگتر ، و بقیه به ترتیب پایین باید کوچکتر باشند.
NB در توضیحات عنوان توصیه می شود
-
کلمات کلیدی استفاده شده برای ارتقاء صفحه را درج کنید.
مرحله 7. پیوند داخلی
پیوند داخلی صفحات سایت برای توزیع مجدد وزن در سایت مورد نیاز است و به منظور ایجاد وزن بیشتر به صفحات تبلیغی انجام می شود. بیشتر اوقات ، پیوند از صفحات غیر تبلیغی به صفحات تبلیغاتی انجام می شود.

NB اگر در سایت فروشگاه آنلاین خود وبلاگ یا کاتالوگ مقاله ای دارید ، توصیه می شود برای ارتقاء صفحات تجاری به صفحات محصول تبلیغی پیوند دهید.
مرحله 8. محتوا کپی کنید
برای پیشرفت موفق ، سایت نباید دارای صفحات با محتوای تکراری باشد. نوشتن مطالب منحصر به فرد و بهینه شده برای هر صفحه تبلیغاتی سایت توصیه می شود. شایان ذکر است ارسال مطالب منحصر به فرد از سایت خود در منابع دیگر (دایرکتوری ها ، پورتال ها ، طبقه های تجاری ، انجمن ها ، شبکه های اجتماعی) کاملاً ممنوع است. همچنین ارسال مطالب از منابع غیرقانونی در سایت شما توصیه نمی شود.

اگر صفحات با همان محتوای در سایت شما یافت می شوند ، می توانید یکی از موارد زیر را انجام دهید:

محتوای این صفحات را منحصر به فرد کنید
از صفحات فهرست بندی با محتوای تکراری نزدیک شوید
برای نشان دادن اهمیت صفحات از تگ rel canonical استفاده کنید (به مرحله 2 مراجعه کنید) 


مرحله 9. بهینه سازی محتوا
بهینه سازی متن کلید موفقیت در موفقیت وب سایت برای کلمات کلیدی انتخاب شده است.

توصیه هایی برای بهینه سازی متن:

از کلمه کلیدی در عنوان استفاده کنید
مقالات
طول عنوان مقاله باید تا حد امکان کوتاه و معنی دار باشد.
چگالی کلمات کلیدی در متن باید 3-7٪ از اندازه متن باشد
از کلمات کلیدی به معنای مستقیم ، غیرمستقیم و رقیق استفاده کنید
اندازه متن باید بین 2500-3000 نویسه باشد
متن باید به بلوک های منطقی تقسیم شود که هر یک از آنها دارای حق خواهند بود. هر زمان ممکن باشد از کلمات کلیدی در متون زیرنویس استفاده کنید.
متن باید بدون خطاهای دستوری باشد
NB بسیار مهم است که سعی نکنید متن تعداد زیادی کلمه کلیدی را بهینه کنید. سعی کنید کلیدها را به طور صحیح و یکنواخت از صفحه به صفحه دیگر توزیع کنید و تنها پس از آن متن را بهینه کنید. متن را با کلمات کلیدی اسپم نکنید.
مرحله 10. در دسترس بودن یک سایت در Yandex.Webmaster ، Google Webmaster ، Yandex Metric ، Google Analytics
Yandex.Webmaster ، Google Webmaster ، Yandex Metric ، Google Analytics ابزاری هستند که به شما امکان می دهند بازدید کنندگان ، رفتار آنها در سایت و موارد دیگر را ردیابی کنید ، که این امر برای تبلیغ وب سایت بسیار مهم است. حتما از این ابزارها برای فهمیدن چگونگی عملکرد منبع شما ، نحوه تعامل کاربران با آن ، تحلیل خطاهای رخ داده و تصحیح آنها استفاده کنید. این یکی دیگر از مزایای موفقیت در ارتقاء موفقیت آمیز وب سایت است!

مرحله 11. دکمه های اجتماعی
عوامل اجتماعی تأثیر زیادی در ارتقاء موفقیت آمیز سایت دارند. ضروری است دکمه های رسانه های اجتماعی را در وب سایت خود قرار دهید ، پروفایل های رسمی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید و تعامل کاربر با شبکه های اجتماعی را در وب سایت خود ردیابی کنید.

مرحله 12. توزیع خرد
میکرو مارک گذاری به ربات ها اجازه می دهد تا اطلاعات دقیق تر را در صفحات سایت ها تعیین و ساختار دهند ، و همچنین به جستجو در روبات ها اطلاعاتی را که باید پردازش شوند ، نشان می دهد. با کمک میکرو مارک ، می توانید قطعه های جذاب را برای کاربران ایجاد کنید ، که باعث بهبود قابل توجه بودن صفحات در نتایج جستجو می شود.

می توانید در مورد جزئیات با میکروداتا آشنا شوید وب سایت رسمی.

مرحله 13. خط حق چاپ
خط کپی رایت در سایت راهی برای افزایش جایگاه سایت در نتایج جستجو است. حق چاپ باید هم درست از منظر سئو و هم از نظر حقوقی به درستی اجرا شود. وجود خط کپی رایت در سایت ، از انتشار حق انتشار اطلاعات از سایت درمورد منابع غیرمستقیم محافظت می کند ، که این یک نکته بزرگ برای تبلیغ وب سایت است.

NB توصیه می کنیم کلمات کلیدی را در خط حق نسخه برداری قرار دهید.
مرحله 14. در دسترس بودن لینک های خروجی به منابع غیرمستقیم
بررسی اینکه آیا سایت شما به منابع غیرمستقیم پیوند می زند بسیار مهم است. تعیین اینکه آیا شما به منابع مختلف مستهجن یا سایتهای شخص ثالث پیوند دارید ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر این نوع پیوندها را در سایت خود یافتید ، توصیه می شود آنها را حذف کنید.

NB تماشای منابع شما به چه منابعی مراجعه می کند. در غیر این صورت ، ممکن است بر ارتقاء سایت شما تأثیر منفی بگذارد.
این ، در واقع ، همه چیز است. گام به گام سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید ، تمام مشکلات موجود را در بهینه سازی داخلی پیدا کنید و مطابق توصیه های ذکر شده آنها را برطرف کنید. پس از اتمام بهینه سازی داخلی سایت ، توصیه می کنیم به قسمت خارجی بروید. اطلاعات بیشتر در مورد این را در مقاله "بهینه سازی وب سایت خارجی" بخوانید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۰
سئو سایت

seo

سئو

نظرات  (۱)

۰۵ آبان ۹۸ ، ۱۳:۵۹ فروش با گوگل ادز | کلمات کلیدی در گوگل ادز

فروش با گوگل ادز | کلمات کلیدی در گوگل ادز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی