بهینه سازی وب سایت برای گوگل (سئو seo)

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل
چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ق.ظ

بهینه سازی وب سایت ، چیست؟


 سایت های پا از مختلف، خوب و حتی بهتر، زیبا و بسیار مفید و بی فایده است، اما شانس بد، تناسب وب سایت خود را در همه روشن است که آیا او نیاز دارد، آنچه که او می دهد و به طور کلی چرا "را از دیگر پول سایت های به ارمغان می آورد اما من، نه"؟ 

همه چیز پیچیده به نظر می رسد ، اما در واقع همه چیز ساده است. اگر اطلاعات مفیدی برای مخاطب هدف خاص وجود داشته باشد ، سایت شما فایده ای برای شما خواهد داشت و از همه مهمتر ، با دقت بخوانید ، نکته اصلی این است که آنها - کسانی که شما به آنها احتیاج دارید ، درباره سایت فوق العاده شما بیاموزند. شاید شما و مرسدس تخفیف بی نظیری 20٪ داشته باشید ، اما اگر کسی این اطلاعات را نشناسد ، فروش شما صفر خواهد بود.

چرا بازدیدکنندگان اندکی هستندچرا؟ نمونه ای از منطقه دیگر ، فروشگاه جواهرات افتتاح شده ، با هزینه ای فروخته می شود ، فروشگاه بسیار زیبا است ، کارکنان سرویس فوق العاده ، امنیتی ، بیمه ، پارکینگ هستند ، اما ... این فروشگاه در وسط بیابان واقع شده است ، جایی که هیچ کس در آن قدم نمی زند.
به نظر شما پتانسیل این فروشگاه عالی است؟ بله ، او به هیچ وجه چشم انداز ندارد. و اگر به شما بگویم کویر اینترنت است و فروشگاه یک سایت فوق العاده duper است ، ممکن است کمی واضح تر شود. اما نکته این است که شما باید مسیری را برای همین فروشگاه درست کنید ، ابتدا واحدی در امتداد آن وجود دارد و بعداً ، اگر همه چیز درست انجام شود ، شاید کاروانهای کاملاً پیش بروند. البته مقایسه ، کمی خشن است ، اما نکته ای که تکرار می کنم ، این است که سایت باید به صورت متفاوتی تبلیغ یا تبلیغ شود.
این کار باید مورد اعتماد متخصصان باشد ، آنچه که آنها می دانند و می توانند گران باشند ، معمولاً ارتقاء کیفیت از سایت گرانتر است ، با این حال ، در حال حاضر ، نه اغلب هنوز ، اما آنها قبلاً اقدام به ایجاد رایگان وب سایت می کنند ، در هنگام پرداخت تبلیغی .. تبلیغ وب سایت یک سرویس یک بار نیست. او نیاز به "خفه کردن" و پشتیبانی دارد ، یعنی ماهانه پرداخت کنید و در اینجا وظیفه مالک سایت است که تصمیم بگیرد که آیا تبلیغ آن پول ارزش تأثیر دارد .. من می خواهم به یک نکته مهم توجه کنم که خیلی به مهارت متخصص ارتقاء بستگی دارد ، آنها می توانند هر چیزی را وعده دهند ، اما نتایج واقعی می تواند کاملاً باشد دیگران ، حتی بدتر. خوب ، من سردرگمی را معرفی خواهم کرد ، اما برای اطلاعات کلی می گویم که بهینه سازی "سیاه" و "سفید" وجود دارد ، که خوب و صحیح است ، فکر می کنم نیازی به روشن سازی نیست. تفاوت این است که در مورد بهینه سازی سیاه ، اثر سریع رعد و برق است ، بلافاصله و به شدت تماس می گیرد ، اما سفارشات واقعی نمی دهد ، و تماس های بازدید کنندگان می تواند به طور ناگهانی به صفر برسد و دیگر بالا نرود. بهینه سازی سفید روشی طولانی تر و نرم تر و صحیح تر است.

هدف از بهینه سازی چیست؟ هدف بازدید کنندگان سایت شماست که چیزی را جستجو کرده اند و به سایت شما رسیده اند.

چگونه مخاطبان لازم را به وب سایت شرکت جذب کنیم؟

ابتدا از چه فرصت های تبلیغاتی باید استفاده کنم؟

یک مطالعه انجام شده توسط Glorytek و استودیوی طراحی وب آن "3x3 Ukraine" نشان داد که

- 45.8٪ از مردم سایتهای جدیدی را از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Yandex و ... پیدا می کنند.

- 19.9٪ - هنگام مسافرت از طریق شبکه ، آنها از طریق پیوندها از سایتهای دیگر بازدید می کنند.

- 4.4٪ - در مورد سایت از مجلات مطلع شوید؛

- 2.1٪ - به طور تصادفی در نتیجه "سرگردانی در اطراف شبکه"؛

- 1.5٪ - مطابق اطلاعات روزنامه ها ، تلویزیون و رادیو به سایت بروید.

- 1٪ - بازدید از آگهی ها.

به گفته کارشناسان ، حداکثر 85 درصد بازدید کنندگان می توانند از طریق موتورهای جستجو به سایتهایی مراجعه کنند و تنها 15 درصد از بقیه فضای اطلاعات را دارند. اما تنها در صورت بهینه سازی سایت فعالانه. بنابراین ، هنگام ارتقاء یک سایت ، به اصطلاح "بهینه سازی موتور جستجو" یا جستجوگرها در درجه اول قرار می گیرد. اصطلاح SEO - "بهینه سازی موتورهای جستجو" - به روسی به عنوان "بهینه سازی موتور جستجو برای موتورهای جستجو" یا بهینه سازی موتور جستجو ساده ترجمه شده است. نکته فرایند بهینه سازی سایت در یکی از اولین موقعیت های نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص است.

کارشناسان فرایند بهینه سازی موتور جستجو را به دو مؤلفه اصلی تقسیم می کنند: بهینه سازی وب سایت و ارتقاء آن ..

بهینه سازی وب سایتاین با در نظر گرفتن مشخصات موتورهای جستجو ، تغییر در ساختار و محتوای صفحات است. هر سیستم جستجو برای تهیه کامپوننت های SERP از برنامه های ویژه ، به اصطلاح ربات های جستجو استفاده می کند. این ربات ها با مراجعه به هر سایت خاص ، با مشاهده مطالب صفحات ، اطلاعات مربوط به آن را جمع می کنند. به منظور کمک به ربات جستجو اطلاعاتی را در بانک اطلاعاتی وارد کنید که به طور کامل و دقیق الزامات بهینه سازی موتور جستجو را برآورده کند ، بهینه سازی وب سایت مورد نیاز است. بنابراین ، مدیریت ماهرانه محتوای سایت (افزودن مقالات موضوعی ، اخبار ، توضیحات کالا یا خدمات ارائه شده توسط شرکت ها) یک مؤلفه ضروری (اما کافی نیست!) برای ارتقاء موفق وب سایت در نتایج موتور جستجو است.
تبلیغات وب سایتاگر بهینه سازی سایت ها کار بر روی محتوای منبع باشد ، یعنی تأثیر بر "عوامل داخلی" باشد ، پس هدف از ارتقاء وب سایت تأثیرگذاری بر عوامل خارجی است. پیش از این ، هنگامی که موتورهای جستجو صرفاً روی اطلاعات ارائه شده در سایت متمرکز شده بودند و به اهمیت منبع توجه نمی کردند ، بهینه سازی سایت تنها راهی برای دستیابی به نتایج بالا در نتایج جستجو بود. کافی بود به اصطلاح "برچسب های META" را به درستی پر کنید ، به درستی قالب بندی کنید و منتظر نتایج باشید. با گذشت زمان ، سوء استفاده از این روش ها باعث شده موتورهای جستجو معیارهای رتبه بندی دیگری را معرفی کنند. پس از آن ، بهینه سازی موتورهای جستجو به یک فرایند بسیار پیچیده تر و وقت گیر تبدیل شد. امروز چندین رویداد را شامل می شود.
* حسابرسی سایت؛

* تنظیم سایت با نیازهای فعلی موتور جستجو؛

* بهینه سازی صفحه؛

* ثبت نام سایت در موتورهای جستجو؛

* انجام فعالیتهای تبلیغی سایت؛

* بهینه سازی عوامل رتبه بندی صفحه های خارجی؛

* نظارت بر موقعیت های سایت و تنظیم روش های کار برای ارتقاء سایت.

با توجه به اینکه امروزه بهینه سازی وب سایت روندی نسبتاً پیچیده است ، بیشتر شرکت ها برای این سرویس به شرکت های تخصصی مراجعه می کنند. با کمک آنها ، مدت تبلیغ وب سایت در موقعیت های برتر موتورهای جستجوگر پیشرو می تواند از دو تا سه ماه باشد. حداقل هزینه خدمات برای بهینه سازی سایت معمولاً از 300 تا 400 مس است در هر ماه البته قیمت ها می توانند بالاتر باشند ، همه اینها به محبوبیت و رقابت در موضوع منبع بستگی دارد. البته توصیه می شود که در زمان بهینه سازی سایت در مورد بهینه سازی فکر کنید ، همانطور که نشان می دهد برخی از سایت ها به دلیل ایجاد نادرست خود ، به سادگی غیر واقعی هستند و می بایست سایت را مجدداً ایجاد کنید ، قبلاً "تیزتر" برای ارتقاء دهید. بهترین از همه ،

کسانی که می خواهند موتور جستجو را بهینه سازی منابع خود انجام دهند ، خوب ، برای پس انداز کردن ، ارزش دارد با توجه به توصیه های استودیوی طراحی وب "3x3" اوکراین را در نظر بگیریم.

مهمترین قدم ثبت نام سایت شما در موتورهای جستجوگر اینترنتی است ، بنابراین ما با مراحل آماده سازی صفحات وب سایت جهت فهرست بندی بهینه شروع خواهیم کرد. مراحل زیر باید انجام شود:

1. عنوان صفحه ایجاد کنید.

2. لیستی از کلمات کلیدی ایجاد کنید.

3. توضیحات صفحه را ایجاد کنید.

4- صفحه را در موتورهای جستجو ثبت کنید.

5- صفحه را در دایرکتوری های اینترنتی ثبت کنید.

6. صفحه را در منابع دیگر ثبت کنید.

7. در سایت های دیگر در صنعت خود از لینک های سایت خود درخواست کنید.

8- آدرس سایت خود را در کلیه جزئیات شرکت خود ، که در فرم ها ، کارت ویزیت ها و در مواد چاپی ذکر شده است ، درج کنید.

9. تبلیغ خود را در رسانه های سنتی ادامه دهید.

10. ارائه خدمات رایگان.

11. پیوندها را با سایت های مرتبط به اشتراک بگذارید.

12. ارسال اخبار. به دنبال رویدادهایی باشید که شایسته پوشش خبری باشد (از جمله مثلاً راه اندازی سرویس رایگان شما) و انتشار اخبار برای چاپ و نشریات الکترونیکی در حوزه کاری خود.

13. در سایت های فهرست کسب و کار از لینک های سایت خود درخواست کنید.

14. آدرس ایمیل بازدید کننده را بدست آورید و اجازه ارسال به روزرسانی های وی را درخواست کنید.

15. خبرنامه ها را منتشر و ارسال کنید.

16- "امضاها" را با جزئیات مربوط به شرکت و سایت خود در پیام های ایمیل خود نصب کنید.

17. سایت خود را در اشتراک و گروه های خبری تبلیغ کنید.

18. به فهرست فروشگاه (فروشگاه وب) بپیوندید.

19. اعلام مسابقه.

20. به شبکه تبادل بنر بپیوندید.

21. در سایت های مربوطه جایی برای بنرها بدست آورید.

22. مکانی را برای تبلیغات متنی در خبرنامه از طریق ایمیل خریداری کنید.

23. اجاره لیست های پستی هدفمند.

24. از موقعیت یابی در موتورهای جستجو استفاده کنید.

25. ایجاد یک برنامه همکاری سایت.

26. از بازدید کنندگان بخواهید تا سایت شما را علامت گذاری کنند.

27. به اصطلاح فکر کنید. "ویروسی" روش تبلیغ وب سایت.

بنابراین ، بهینه سازی موتور جستجو (یا SEO) در حال حاضر اصلی ترین ابزار برای تبلیغ وب سایت است که برای مطلوب ترین موقعیت شرکت در بخش هدف بازار الکترونیکی طراحی شده است. و بدون استفاده از آن ، یک وب سایت شرکتی برای همیشه یک تبلیغ ساده باقی می ماند که در وسعت شبکه جهانی وب گم شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۰
سئو سایت

seo

سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی